کیهان: اگر سردار سلیمانی نبود مهسا، نیکا و سارینا ، کنیز «داعش» بودند!

کدخبر: ۵۳۱۱۷۳
اقتصادنیوز: کیهان نوشت: اگر نبود رشادت‌های شهدای مدافع حرم و سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی و پای تکفیری‌ها به این سرزمین باز می‌شد دیگر نه مهسا، نه نیکا، نه سارینا و نه هیچ زن و دختری در این کشور امنیت نداشتند و همه به کنیزی و اسارت می‌رفتند.
کیهان: اگر سردار سلیمانی نبود مهسا، نیکا و سارینا ، کنیز «داعش» بودند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه کیهان، کسانی باید جوابگوی خون آن‌ها و اشک یتیمی امثال آرتین باشند که بیش از ۴۰ روز است با تدارک وسیع دشمن و ظاهراً به بهانه انتشار یک دروغ درخصوص مرگ طبیعی دختری جوان و با فریب برخی جوانان و نوجوانان سعی در ایجاد آشوب و اغتشاش در سطح کشور داشته‌اند.

حمله کیهان به علی دایی، کتایون ریاحی و ... /آقای گل حرفی درباره حادثه شاهچراغ ندارد؟ /سلبریتی های کم فهم جوابگو باشند!

آن عده قلیل از دانشجونماها که چند روزی است بدون اینکه بدانند عروسک خیمه‌شب‌بازی دشمن شده‌اند و با بهانه‌گیری‌های کودکانه دانشگاه را با قهوه‌خانه اشتباه گرفته و هوس غذای مختلط کرده‌اند؛ ندیدند که نام دکتر «سید فریدالدین معصومی» جوان نخبه حوزه انرژی و برق در بین شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ بود؟

عصبانیت شدید کیهان از سیدمحمد خاتمی

راستی اگر نهار مختلط را نوش جان کردید و فعلا حال فحاشی ندارید، بعد از نهار به این هم فکر کنید که آن تروریست تکفیری قبل از تیراندازی پرسید چه کسی نخبه و دانشجوی شریف و علامه و... است یا همه را به رگبار بست؟

اگر نبود رشادت‌های شهدای مدافع حرم و سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی و پای تکفیری‌ها به این سرزمین باز می‌شد دیگر نه مهسا، نه نیکا، نه سارینا و نه هیچ زن و دختری در این کشور امنیت نداشتند و همه به کنیزی و اسارت می‌رفتند.

کسانی که این چله سخت را بر مردم ما تحمیل کردند باید این را بدانند که جواب سختی در انتظار آنهاست.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید