حمله مشاور سیاسی روحانی به کیهان: اسرائیل باید صمیمانه قدردان افراطیون ما باشد!

کدخبر: ۵۳۱۲۲۴
اقتصادنیوز: حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق با انتشار توئیتی نسبت به یادداشت روزنامه کیهان انتقاد کرد.
حمله مشاور سیاسی روحانی به کیهان: اسرائیل باید صمیمانه قدردان افراطیون ما باشد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، حمید ابوطالبی نوشت: این دومین پاسخ کیهان درمدت سه‌هفته به توییت‌ها در این صفحه‌ی مجازی است؛ هرچند واقعا نمیدانم آن رابه حساب پاسخگو شدن افراطیون در ایران بگذارم و یا تأثیر این نوشته‌ها؟ ولی با خوشحالی مایلم آنها را برآمده از احساس نگرانی شدیدشان، پس از یک‌دست شدن حکومت، و ضرورت پاسخگویی به مردم تلقی کنم!

لذا بدون نقد نوشته کیهان، چندنکته را ذکر می نمایم:

مردم لبنان باید صمیمانه قدردانِ تلاش های افراطیون ایران برای «تأمین منافع ملی» لبنان و ترسیم خطوط دریایی آن کشور با همسایه‌شان باشند؛ آن هم درحالی که اینان هنوز نتوانسته‌اند مشکلات مرز آبی خود با همسایگانی چون عراق و کویت را حل نمایند!

اسرائیل هم باید صمیمانه از تلاش های افراطیون ما برای «تأمین منافع ملی»اش قدردانی نماید؛ این که هم مرزهای دریایی‌اش تثبیت شد و هم سبب گردید تا آماده‌ باش نظامی‌اش را کاهش دهد؛ البته کاری به قدرت بالای افراطیون ایران، در ایجاد نفوذ اسرائیل و روابط عالی‌اش با اکثر همسایگان ایران ندارم!

اما تنها پرسش من این است که چرا افراطیونی که دارای چنین قدرت لایزالی میباشند، فقط مایلند با دلسوزی، «منافع ملی» و پیروزی دیگران را تأمین کنند!! و چرا با چهل‌ سال «میدان‌ داری»، هیچ یک از اقداماتشان منجر به تأمین «منافع ملی ایران» چون ترسیم مرز دریایی و یا تثبیت حق‌السهم آبی در شرق و…نشده است؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید