حمله تروریست ها به مأموران انتظامی در سیستان و بلوچستان +جزئیات

کدخبر: ۵۳۱۲۹۴
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مأموران یگان تکاوری «عمار» ایرانشهر با گروه تروریستی خبر داد.
حمله تروریست ها به مأموران انتظامی در سیستان و بلوچستان +جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار ایرانشهر حین گشت‌زنی برای تأمین امنیت در محورهای مواصلاتی در حوالی روستای «خیرآباد» از توابع شهرستان ایرانشهر مورد حمله گروهک تروریستی قرار می‌گیرند که در این درگیری اعضای گروهک با سلاح کلاش اقدام به تیراندازی به‌سمت خودروی یگان تکاوری می‌کنند که سبب حریق و انفجار خودرو می‌شود. در پی این حادثه استواردوم محسن رضایی از مأموران جان‌ بر کف پلیس استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت نائل می‌شود.

توهین یک عضو جبهه پایداری به شهید مطهری و هاشمی رفسنجانی/ آیت الله مصباح ضد خشونت بود؟

لیدر ناآرامی ها در ایران به روایت روزنامه شهرداری تهران

طاهری با اشاره به هجمه سنگین آتش و درگیری مسلحانه با تروریست‌های کوردل افزود: مأموران با رشادت و ایستادگی گروهک تروریستی را زمین‌گیر کرده و یک نفر از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند و تعدادی از تروریست‌ها زخمی و متواری شدند، منطقه در حال پاک‌سازی است.

جزئیات مهم از دستگیری نفر دوم حمله تروریستی به حرم شاهچراغ

وی با ابراز حمله ناجوانمردانه و غافلگیرانه گروهک تروریستی به مأموران یگان تکاوری، خاطرنشان کرد: در این حمله متأسفانه یکی از مأموران پلیس شهید شد و سه همکار پرتلاش دیگر مجروح شدند. پس از پایان درگیری از گروهک یک دستگاه پژو ۴۰۵ سرقتی و ۲ قبضه سلاح کلاش با تعداد زیادی فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح آرپی‌جی۷ با ۲ پرتابه و خرج کشف شد.

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان به کجا رسید؟

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر عاملان شهادت پلیس وظیفه‌شناس آغاز شد و تروریست‌های کوردل بدانند با حملات ناجوانمردانه و به شهادت رساندن مأموران جان‌برکف پلیس عزم ما بیش از پیش برای مقابله با اقدامات کور تروریست‌ها و اشرار مسلح مستحکم‌تر شده است و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و دشمنان قسم‌خورده نظام نخواهند توانست به اهداف شوم و شیطانی خود که ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت مردم است، برسند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید