اصولگرای لندن نشین درباره جمله «کار خوشونه» چه می گوید؟! /این اصلاح طلبان تا گردن در رانت جمهوری اسلامی هستند!

کدخبر: ۵۳۱۵۰۸
علی‌زاده می‌گوید: «۴۰ روز پیش می‌گفتند از خون جوانان وطن لاله دمیده و امروز هم دست در دست داعش دارند و می‌گویند کار خودشان است.»
اصولگرای لندن نشین درباره جمله «کار خوشونه» چه می گوید؟! /این اصلاح طلبان تا گردن در رانت جمهوری اسلامی هستند!

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه جوان نوشت:

«راستش را بخواهید اصلاً مهم نیست حمله شاهچراغ کار کیه! مهم این است که گزینه «کار خودشونه» در ذهن مردم یک گزینه جدید است. همین کافی است. همین یعنی فاتحه‌تان خوانده‌است. شما بعد از شلیک به هواپیما مرده‌اید. جسد متحرکی که مردم فقط دارند کمک می‌کنند قبر‌تان را بکنید.» 

این توییتی است که یکی از فعالان رسانه‌ای و چهره‌های شناخته شده‌ای که به تعبیر علی علیزاده، فعال رسانه‌ای خانواده‌اش تا گردن از رانت جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده‌اند در فضای مجازی منتشر کرده‌است. علی‌زاده در واکنش به این توییت می‌گوید: «۴۰ روز پیش می‌گفتند از خون جوانان وطن لاله دمیده و امروز هم دست در دست داعش دارند و می‌گویند کار خودشان است. این اتفاق در سوریه هم افتاد. افرادی با‌سواد‌تر و فمینیست‌تر از این فرد، دست در دست داعش دادند تا این سرنوشت سوریه را برای سوریه رقم بزنند. مدارک این ادعا موجود است. با این تفاوت که در سوریه این اتفاق طی دو سال رخ داد، اما در ایران ۴۰ روز این اتفاق افتاده‌است.»

از نگاه علی‌زاده[مقیم لندن و نزدیک به اصولگرایان داخل کشور] این‌ها پرفرم‌های تکفیری هستند، چراکه با وجود پول مفصلی که خانواده‌شان از رانت‌هایی که می‌گرفتند در اختیارشان قرار داده‌بودند، اما نفرت این افراد از گذشته خودشان، نفرت از همه مردم ایران است و تک‌تک مردم باید از بین بروند و ایران باید منهدم شود. وی تأکید می‌کند: «سمیه توحیدی از خانواده‌ای می‌آید که تا گردن در رانت جمهوری اسلامی هستند و در حال حاضر خوشحال است که ۱۵ نفر در حادثه شاهچراغ کشته شده‌اند! سعید شریعتی تا گردن در جمهوری اسلامی ایران است و یک سال پیش دولت متبوعش از روی کار رفته، اما به داعش فرمول می‌دهد که بتواند خودش را تطهیر کند.»

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه ما با این‌ها سر و کار داریم، تأکید می‌کند: «مردم داعش، بن سلمان، موساد بدون همکاری مزدوران داخلی نمی‌توانند موفق شوند و اگر این مهره‌های داخلی نباشند، این خط تولید موفق نمی‌شود.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید