رئیسی: آمریکا برای رسیدن به منافع خود حاضر است ملت‌ها را از بین ببرد

کدخبر: ۵۳۲۳۱۹
اقتصادنیوز: رییس جمهور گفت: آمریکا برای رسیدن به منافع خود حاضر است بسیاری از ملت ها و مردم در اقصی نقاط دنیا از بین برود.
رئیسی: آمریکا برای رسیدن به منافع خود حاضر است ملت‌ها را از بین ببرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در جمع شرکت‌کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران، گفت: قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) هشدار داده اند که انسان دچار خودبزرگی نشود زیرا این زندگی بسیاری از انسان‌ها را مورد خطر قرار می‌دهد.

رئیس جمهور گفت: نماد امروز استکبار، نظام سلطه حاکم بر آمریکا است و به تعبیر امام خمینی (ره) شیطان بزرگ است.

پاسخ طعنه‌آمیز رئیسی به بایدن؛ ایران گاو شیرده شما نخواهد شد+فیلم

وی افزود: استکبار برای اینکه به منافع خود برسد، حاضر است بسیاری از ملت‌ها و مردم در دنیا از بین بروند و منافع مادی و معنوی آنها به خطر بیافتد.

رئیسی گفت: اگر حرکت دانشجویان خط امام نبود، مبارزه با استکبار ناقص بود. روز مبارزه با استکبار جهانی، نماد اقتدار و مظلومیت ایران است.

رئیسی گفت: رئیس جمهور آمریکا از روی حواس‌پرتی سخنانی را بر زبان آورده و گفته ما به دنبال آزادی ایران هستیم. آقای رئیس‌جمهور! ایران ۴۳ قبل آزاد شده و از اسارت شما خارج شد و ما هرگز گاو شیرده شما نخواهیم شد.

وی افزود: ملت ایران بارها این مواضع را از روی بصیرت و دشمن شناسی اعلام‌کرده است. امروز دهه هشتادی ها و نودی نیز همین دیدگاه را دارند. به افراد گول خورده و خائن نگاه نکنید.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز علی‌رغم همه تحریم ها ملت ایران راه پیشرفت را در پیش دارد. امروز ۹۵ درصد از داروها در داخل ایران ساخته می‌شود.

رئیسی در ادامه با اشاره به دیدار خود و دبیرکل سازمان ملل در نیویورک، گفت: دبیرکل سازمان ملل در ابتدای جلسه به من گفت آقای رییس جمهور من از شما و ملت ایران عذر می‌خواهم که علی رغم تلاش ها نتوانستم تحریم ها برای مبارزه با بیماری کرونا در ایران را بردارم. من به وی گفتم اقای دبیرکل ۶ واکسن در ایران تولید می شود و ما از واردات واکسن به تولید رسیدیم و صادرکننده واکسن هستیم.

وی خطاب به دشمنان ملت ایران، گفت: مگر ما با تهدیدها و تحریم‌های شما متوقف می‌شویم؟ شما به دنبال کند کردن حرکت پرشتاب ملت ایران هستید، اما زهی خیال باطل! زنان و مردان ما اجازه نمی‌دهند امیال پلید شما اجرایی شود. می‌خواستند ایران را منزوی کنند که شکست خوردند. امروز هیچ معادله‌ای در منطقه بدون حضور ایران رقم نخواهد خورد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید