پیام مهم نخست وزیر جدید انگلیس به نتانیاهو

کدخبر: ۵۳۳۱۳۵
اقتصادنیوز: ریشی سوناک در پیامی به نخست وزیر جدید اسرائیل ضمن تبریک پیروزی او در انتخابات، اظهار داشت که منتظر همکاری با وی است.
پیام مهم نخست وزیر جدید انگلیس به نتانیاهو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نخست وزیر انگلیس بعد از ظهر دوشنبه به «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود رژیم موقت صهیونیستی بابت پیروزی در انتخابات پارلمانی تبریک گفت.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس روز دوشنبه پیروزی بنیامین نتانیاهو را در انتخابات تبریک گفت و اظهار داشت که مشتاقانه منتظر همکاری با نتانیاهو پس از بازگشت پیروزمندانه او‌ است.

رایزنی رئیس دولت امارات با ریشی سوناک درباره برجام

سوناک در توییتی  نوشت: «در زمینه‌هایی مانند تجارت، امنیت و فناوری کارهای زیادی وجود دارد که  دو طرف  با هم انجام می‌دهند و من مشتاقانه منتظر همکاری با نتانیاهو هستم.»

رئیس جمهور فرانسه نیز روز یکشنبه پیروزی بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست رژیم موقت صهیونیستی  را تبریک گفت و او را به پاریس دعوت کرد.

تهدید ایران به جنگ داخلی از سوی بن سلمان /خبرگزاری فارس از اختلاف ایران و عربستان روایت کرده است+فیلم

ائتلافی به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی اکثریت کرسی‌ها را در پارلمان این رژیم که ۱۲۰ کرسی دارد از آن خود کرده است. نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی که پنجشنبه  گذشته اعلام شد نشان داد نتانیاهو و متحدان راست‌گرای افراطی او ۶۴ کرسی را در کنست تصاحب کردند. حزب لیکود به ریاست نتانیاهو ۳۲ کرسی به دست آورد.

نتایج این انتخابات به معنای آن است که نتانیاهو علی‌رغم تحت پیگرد بودن در چند پرونده فساد بایستی بنا به درخواست رئیس رژیم صهیونیستی کابینه تشکیل دهد. این فرایند احتمالاً از هفته آینده آغاز خواهد شد و نتانیاهو ۲۸ روز برای تشکیل کابینه فرصت خواهد داشت. بسیاری از تحلیلگران معتقدند کابینه تحت ریاست او راست‌گراترین کابینه در فلسطین اشغالی خواهد بود.

انتخابات در فلسطین اشغالی در سال های گذشته به امری متداول تبدیل شده است اما تمامی این انتخابات‌ها به یک نتیجه یکسان ختم شده‌اند: ناتوانی در تشکیل کابینه‌های با ثبات و سقوط نهایی آن‌ها. این بی ثباتی‌ها تا حد زیادی ناشی از عدم حمایت متحدان ذاتی نتانیاهو از او پس از تشکیل چند پرونده فساد علیه او بود.

رئیس جمهور فرانسه نیز روز یکشنبه تهران پیروزی بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست رژیم موقت صصهیونیستی  را تبریک گفت و او را به پاریس دعوت کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید