اتفاقات اخیر، آرایش سیاسی کشور را تحت تاثیر قرار می دهد!

برخورد تند قالیباف با وزرا از نگاه مهاجری /دولت رئیسی دولت جبهه پایداری است /شاید سیستم سیاسی به سمت مشارکت گسترده در انتخابات برود

کدخبر: ۵۳۳۴۷۵
قالیباف در چند برخورد اخیرش با وزرا در مجلس خیلی تند برخورد کرده است. این برخوردها قطعا در جلسات غیر علنی خیلی بیشتر است. در واقع یک رقابتی بین آقای قالیباف از یک طرف و دولت آقای رئیسی به اضافه جریان جبهه پایداری از طرف دیگر در جریان است .
برخورد تند قالیباف با وزرا از نگاه مهاجری /دولت رئیسی دولت جبهه پایداری است /شاید سیستم سیاسی به سمت مشارکت گسترده در انتخابات برود

به گزارش اقتصادنیوز، محمدمهاجری به روزنامه آرمان ملی گفت: دولت آقای رئیسی و تفکرات و تصورات ایشان و روش‌هایی که اجرا می‌کند کاملا روش‌های جبهه پایداری است.

وی گفت: طبیعتا بخشی از جریان اصولگرایی از جمله  جریان آقای قالیباف که باجبهه پایداری مخالف است  با دولت نیز از این باب که دولت را نزدیک به جبهه پایداری می‌بیند با آن مخالف باشد.

این فعال رسانه‌ای بیان کرد:  آقای قالیباف  در چند برخورد اخیرش با وزرا در مجلس خیلی تند برخورد کرده است. این برخوردها قطعا در جلسات غیر علنی خیلی بیشتر است. در واقع یک رقابتی بین آقای قالیباف از یک طرف و دولت آقای رئیسی به اضافه جریان جبهه پایداری از طرف دیگر در جریان است .

 مهاجری تصریح کرد: اتفاقات حدود 50 روز اخیر قطعا در آرایش سیاسی کشور تاثیر خواهد گذاشت. اگر سیستم سیاسی به این نتیجه برسد که در انتخابات آینده مشارکت گسترده باشد؛ قطعا جریان اصولگرا ناگزیر از یک پوست‌اندازی برای کشاندن مردم پای صندوق رای و حضور با رای بالا در مجلس است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید