شکست چهره جنجالی جمهوری‌خواه

تکرار موفقیت هم‌صدایی بایدن و اوباما

کدخبر: ۵۳۳۶۴۱
اقتصادنیوز: گفته می شود بایدن برای فترمن پیام تبریک ارسال کرد و همزمان یکی از مقام های کاخ سفید در ارتباط با این پیروزی که از منظر دموکرات ها خاص و بی‌سابقه است، در اظهارنظری نادر گفت که رئیس جمهوری شنبه خوبی را با سناتور منتخب داشت.
تکرار موفقیت هم‌صدایی بایدن و اوباما

به گزارش اقتصادنیوز جو بایدن و مشاورانش به واسطه پیروزی جان فترمن در پنسیلوانیا که پیروزی یک شبه بزرگی را به نام  حزب دموکرات ثبت کرده، نسبت به آینده کارزار امیوار تر شده اند.

به نوشته خبرگزاری سی ان ان، معاون فرماندار پنسیلوانیا در جریان یکی از نزدیک ترین رقابت در رقابتی تنگاتنگ برای ورود به سنا توانست از سد دکتر مهمت اوز، نماینده جمهوری خواهان گذشته و او را شکت دهد.

 گفته می شود بایدن برای فترمن پیام تبریک ارسال کرد و همزمان یکی از مقام های کاخ سفید در ارتباط با این پیروزی که از منظر دموکرات ها خاص و بی سابقه است، در اظهار نظری نادر گفت که رئیس جمهوری شنبه خوبی را با سناتور منتخب داشت.

این اظهار نظر یادآور حضور رئیس جمهوری در کنار فترمن در آخرین مرحله انتخابات میان دوره ای در پنسلیوانیا بود. فعل بایدن در پنسیلوانیا برجسته بود چرا که بایدن در پایان در ایالت های آبی امن تر به سان نیویورک، مریلند و کالیفرنیا مانور می داد.

ناظران با اشاره به حضور همزمان بایدن و اوباما در ایالت کلیدی پنسیلوانیا، می گویند که دموکرات ها از تمام توان خود استفاده کردند تا راه برای پیروزی فترمن هموار کنند. به باور این گروه، پیروزی نامزد دموکرات ها برای سنا در ایالت پنسیلوانیا پیروزی بزرگی برای حزب دموکرات بود و نشان داد که اجماع اعضای این حزب می تواند دستاوردهای برجسته ای را به همراه داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید