جنجال بزرگ سخنگوی دولت درباره گلوله های جنگی /روزنامه دولت تایید کرد

کدخبر: ۵۳۳۷۲۰
روزنامه دولت ضمن بازانتشار سخنان سخنگوی دولت ، سایت انتخاب را به دروغگویی متهم کرده، حال آنکه متن سخنان وی که در روزنامه ایران منتشر شده، همان است که دیروز در رسانه ها انتشار یافت.
جنجال بزرگ سخنگوی دولت درباره گلوله های جنگی /روزنامه دولت تایید کرد

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه ایران با حمله به سایت انتخاب نوشت:

رذالت اردوگاه دروغ، حد و مرز نمی‌شناسد. آنها مدعی شدند سخنگوی دولت، راحت از شلیک به مردم و کشتن آنها حرف زده است!

سخنگوی دولت در پاسخ به این سؤال دانشجویان مبنی بر اینکه چرا با آشوبگران مماشات صورت می‌گیرد، گفته است:  اصولاً معترضین را دشمن نمی‌دانم و اصل براین است که آنها فرزندان خطاکار ما هستند. استراتژی دشمن این است که دولت را به جان بچه‌های خودش و این بچه‌ها را به جان دولت بیندازد. اتفاقاً دولت تمام تلاش خود را کرده است که در تله دشمن نیفتد و دلیل اینکه گفته می‌شود مماشات صورت می‌گیرد این است که در تله دشمن نیفتیم. برای دولت مثل آب خوردن بود که از همان روز‌های اول اجازه دهد نیروی انتظامی از گلوله‌های جنگی استفاده کند و هر کسی را به خیابان آمد، بزند و این‌طور مردم بترسند و از خانه خارج نشوند اما دولت هرگز چنین کاری نمی‌کند چون معترضین را بچه و خانواده خود می‌داند و اصلاً کلی سرمایه‌گذاری روی این افراد صورت گرفته است تا مشکلات کشور را برطرف کند.

 رسانه اصلاح‌طلب «انتخاب» با انتشار قسمتی از سخنان بهادری‌جهرمی و سپس رسانه‌های بیگانه، با قلب منظور سخنگوی دولت در پاسخ به شبهه دانشجویان، به روند تحریف مطالب در جهت استمرار آشوب‌ها و نفرت‌پراکنی اقدام کرده است.

سایت انتخاب بارها پیش از این نیز با تقطیع سخنان مقامات دولت از جمله در زمینه قیمت حامل‌های انرژی دست به تحریف اخبار زده و زمینه سوءاستفاده ضدانقلاب در جنگ روانی علیه مردم را فراهم کرده است.

گفتنی است آنچه دیروز در رسانه ها از قول بهادری جهرمی در باره ممانعت از  استفاده از گلوله جنگی در تجمعات، همان است که در روزنامه امروز دولت آمده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید