رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش: پلیس یک گلوله جنگی شلیک نکرد

کدخبر: ۵۳۳۹۹۸
اقتصادنیوز: امیر پوردستان با بیان اینکه نیروی انتظامی ما را متهم به خشونت کردند، گفت: در اغتشاشات یک گلوله جنگی توسط پلیس شلیک نشد و اجازه حمل سلاح جنگی نداشتند> مهربان‌ترین پلیس دنیا، پلیس جمهوری اسلامی است.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش: پلیس یک گلوله جنگی شلیک نکرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان شامگاه پنجشنبه در ویژه برنامه "برای آرمان شهید" ضمن اشاره به عنایت الهی در آزادی خرمشهر اظهار داشت: این سنت الهی است که هر موقع دین خدا را یاری کنید، خداوند نیز ما را یاری می‌کند و خداوند زمانی که اخلاص رزمندگان ما را دید پیروزی و نصرت را نصیبمان کرد.

توصیه هشدارآمیز یک امام جمعه به کشورهای همسایه / جبهه انقلاب لکنت دارد و...

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ از روی اراده الهی بود، افزود: آمریکایی‌های خبیث تلاش بسیار زیادی کردند تا شاه را نگه دارند و بر سر قدرت بماند اما اراده ملت ایران بر این بود تا زورگویان و آنان که به مملکت خیانت می‌کنند از صحنه خارج و حکومت اسلامی در جامعه حاکم شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه در فتنه اخیر همه با وجود اختلافات با یکدیگر متحد شدند، ابراز داشت: آمریکایی‌ها بیش از ۴۰ سال است ایران اسلامی را تحریم می‌کنند و از هر طریقی سعی کردند تا مردم ایران را تحریم کنند به نحوی که اذعان کردند چیزی برای تحریم کردن در ایران نداریم.

وی ضمن اشاره به کشتار ۳۰۰هزار نفر در بوسنی و هرزگوین به بهانه ایجاد نسل جدید در آن منطقه گفت: دشمن نگران دختران کرد ماست اما زمانی که داعش به سوریه حمله کرد به زنان سوری تجاوز ‌می‌کردند و این ‌در حالی است که آمریکا در آن زمان هیچ واکنشی نشان نداد.

امیر پوردستان با بیان اینکه نیروی انتظامی ما را متهم به خشونت کردند، تصریح کرد: در اغتشاشات یک گلوله جنگی توسط پلیس شلیک نشد و اجازه حمل سلاح جنگی نداشتند؛ مهربان‌ترین پلیس دنیا پلیس جمهوری اسلامی است در حالی که برخی کشورها قانون احساس خطر دارند که اگر همچنین احساسی داشت می‌تواند گلوله همراه خود را به یک نفر شلیک کند اگرچه یک تخلف رانندگی مرتکب شود.

وی با بیان اینکه این انقلاب را ائمه معصوم(ع) یاری می‌کنند، تاکید کرد: هر کس در مقابل این انقلاب ایستادگی کند خداوند او را به زمین می‌زند و این موضوع از روی احساسات و براساس شعار نیست و پرچمداران این انقلاب امام راحل و پس از آن رهبر معظم انقلاب بوده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه در طول این ۴۳ سال دشمن انواع تحریم‌ها و تهدیدها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند، افزود: جمهوری اسلامی با وجود تمامی تهدیدها، تحریم‌ها و فتنه‌ها مثل کوه ایستاده و از این بحران‌ها ‌با رهبری داهیانه مقام‌ معظم رهبری عبور کرده‌ایم.

‌وی با بیان اینکه دشمن از دو سال پیش روی فرزندان ما در فضای مجازی کار کرد، ابراز داشت: دشمن سنگین‌ترین هجمه‌ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت و رسانه‌ها در این زمینه نقش اساسی را ایفا کردند به نحوی که ده‌ها کارشناس در پشت یک خبر منتشر شده وجود داشت تا با کلمات به اهداف خود برسند.

امیر پوردستان ضمن اشاره به تشکیل اجتماع جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: برخی افراد جاهل فریب این رسانه‌ها را خوردند در حالی که آمریکا دلش به حال هر کشوری سوخت آن کشور نابود شد و اگر رهبر معظم انقلاب تاکید بر جنگ شناختی و ترکیبی داشتند به معنی استفاده از همه مولفه‌های قدرت است.

وی با بیان اینکه نظام ما یک نظام قوی است، تصریح کرد: آمریکا جرات حمله به ما را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که ‌از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید