ابراهیم رئیسی یک پیام صادر کرد

کدخبر: ۵۳۴۱۶۲
رئیس جمهور ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات جهانی، تاکید کرد: قرار گرفتن پی در پی بر فراز سکوهای قهرمانی در میادین بین‌المللی نماد قدرت و عزم و اراده ورزشکاران ایران است.
ابراهیم رئیسی یک پیام صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی با صدور پیامی، قهرمانی افتخارآمیز تیم ملی والیبال نشسته مردان جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در بوسنی و هرزگوین و کسب سهمیه حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را به مربیان و اعضای این تیم تبریک گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بوسنی و کسب جواز حضور در پارالمپیک پاریس را به ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

کسب پیروزی‌های پی‌درپی و قرار گرفتن بر فراز سکوهای قهرمانی در میادین بین‌المللی ورزشی، نماد پویایی و قدرت ایرانیان و عزم و اراده ورزشکاران این مرز و بوم در فتح قله‌های افتخار است.

اینجانب از همه دست‌اندرکاران، مربیان و به‌ویژه قهرمانان تیم ملی والیبال نشسته صمیمانه قدردانی می‌کنم و با آرزوی سلامتی و سرافرازی برای همه ورزشکاران کشور، تداوم موفقیت این عزیزان را از خداوند مسألت دارم.

سیدابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید