پاسخ دفتر انسیه خزعلی به انتقادهای یک فعال حقوق زنان

کدخبر: ۵۳۴۴۷۰
​اقتصادنیوز: انسیه خزعلی استاد تمام دانشگاه الزهرا دارای سوابق درخشان علمی از جمله دانشجوی نمونه و استاد نمونه کشوری می‌باشد.
پاسخ دفتر انسیه خزعلی به انتقادهای یک فعال حقوق زنان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، درپی بازنشر خبری به نقل از «منیبان» با تیتر «فعال حقوق زنان: انسیه خزعلی، اصلا اینکاره نیست / او خانم جلسه‌ای است / رئیسی اگر می‌خواهد بگوید صدای زنان را شنیدم باید خزعلی را عزل کند»، روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با ارسال توضیحی به خبرآنلاین اعلام کرد: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، شفافیت در همه امور را بر خود فرض میداند و نسبت به تمام گفته‌های نادرست و خلاف واقعی که در مورد هرکدام از اعضای این معاونت در فضای رسانه کشور ایراد میشود و متاسفانه برخی به دلیل تعارض منافع است، مستند و متقن پاسخ می دهد.

انتقاد تند یک فعال حقوق زنان از انسیه خزعلی / رئیسی باید او را عزل کند

در مورد ادعای مرتبط با اشخاص توضیحات زیر ارسال می گردد؛

 

دکتر انسیه خزعلی استاد تمام دانشگاه الزهرا دارای سوابق درخشان علمی از جمله دانشجوی نمونه و استاد نمونه کشوری می‌باشد.

ایشان سال‌هاست سردبیر مجله زن و خانواده هیئت امنایی هم اتحاد جهانی زنان مسلمان بوده و ده‌ها کتاب و مقاله مرتبط با زنان به زبان‌های فارسی عربی و انگلیسی نگاشته است. ایشان برگزیده نخست جشنواره‌های خاص بانوان از جمله جشنواره پروین اعتصامی و جشنواره زن و علم مریم میرزاخانی بوده است و پژوهشگر برتر دانشگاه الزهرا در سال‌های متمادی می‌باشد. همچنین ارائه مقالات بسیار در سمینارهای بین المللی و ده‌ها کشور خارجی در ارتباط با مسائل زنان در رزومه ایشان وجود دارد. همچنین بسیاری از پایان‌نامه‌های مرتبط با مسائل زنان را راهنمایی نموده است.

ایشان کارنامه موفقی در مدیریت سه مجموعه متعلق به خواهران مانند دانشگاه الزهرا، دانشگاه رضوی و زبان دانان معاونت بین‌المللِ بعثه رهبری را در رزومه خود دارد. این تجارب باعث گردیده است که مدیران به کار گرفته شده توسط ایشان در معاونت زنان از بهترین متخصصان و توانمندان این حوزه به حساب آیند، ضمن آن که جوانگرایی از اولویت‌های ایشان در انتخاب مدیران محسوب می شود. معاونان و مدیر کل‌های این معاونت در تخصص‌های مطالعات زنان، اقتصاد خانواده روانشناسی و مشاوره جامعه شناسی، حقوق و ادیان و عرفان به کار گرفته شده‌اند و می توان گفت یکی از قویترین تیم‌های معاونت در چهل سال گذشته می‌باشد و لذا دستاوردهای خوبی را در طول یک سال گذشته به ثمر رسانده است.

عملکرد معاونت زنان بر مبنای ماموریت های محوله در برنامه ششم و سایر اسناد بالادستی بیانگر فعال شدن بسیاری از بخش‌های خاموش در سال گذشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید