دستور ویژه قالیباف در پی حادثه تروریستی در ایذه

کدخبر: ۵۳۵۲۶۰
اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ایران با صدور پیامی در پی حمله تروریستی امشب در بازار ایذه از ماموران امنیتی و انتظامی خواست نسبت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه اقدام کنند.
دستور ویژه قالیباف در پی حادثه تروریستی در ایذه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی در پی حادثه تروریستی امشب در ایذه از ماموران امنیتی و انتظامی خواست نسبت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه اقدام کنند.

فوری / حوزه علمیه ایذه به آتش کشیده شد

جزئیات جدید از حمله تروریستی ایذه + فیلم

متن پیام محمد باقر قالیباف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تروریستی تیراندازی به مردم و ماموران حافظ امنیت در شهرستان ایذه و آتش‌زدن حوزه علمیه این شهر که باعث شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر گردید.
دشمنان کینه‌ورز و آتش‌افروزان‌ تکفیری که با ایجاد اغتشاش تلاش دارند آرامش ملت را خدشه‌دار کنند بار دیگر با شلیک مستقیم به روی مردم ، آنان را به خاک و خون کشاندند که این نشانی به‌جز دشمنی و کینه‌ورزی با ملت و اعتقادات آنان نیست‌.
دشمنان جاهل بدانند این ناآرامی‌ها که از اتاق‌جنگ استکبار جهانی و ایادی سرسپرده آنان هدایت می‌شود، ذره‌ای در ایمان و اراده راسخ این ملت خدشه وارد نخواهد کرد.
نهادهای امنیتی و انتظامی با قاطعیت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه خونین اقدام نمایند و مراکز درمانی به وضعیت مجروحان و مصدومان با تمام توان خویش  اقدام کنند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به‌ویژه اهالی شهرستان ایذه و خانواده‌ شهیدان این واقعه، برای ارواح طیبه شهدا رضوان و رحمت الهی و برای مجروحین و مصدومین شفا و بهبودی را از درگاه پروردگار منان مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رییس مجلس شورای اسلامی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید