سردار نقدی: دهه نودی ها در جوانی در بیت‌المقدس نماز می خوانند

کدخبر: ۵۳۵۴۸۶
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تاکید بر اینکه رشادت‌های امروز بسیجیان زمینه‌ساز یک پیروزی بزرگ است، گفت: دنیا از ملت ایران بصیرت و ایستادگی را خواهد آموخت و مردم به همگان ثابت می‌کنند که اسلام ماندنی است و هر کسی مقابل شجره انقلاب بلند شود، شکست خواهد خورد.
سردار نقدی: دهه نودی ها در جوانی در بیت‌المقدس نماز می خوانند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی شب گذشته در مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مقاومت و پایداری که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین مقاطع تاریخ بشر است، اظهار کرد: شما هیچ جایی را پیدا نمی‌کنید که مقابل قدرت‌های شرقی و غربی با محدودترین امکانات ایستادگی کند و سربلند و پیروز بیرون بیاید و این اتفاقی است که ما در دفاع مقدس شاهد آن بودیم.

ادعای یک نماینده درباره آتش سوزی در زندان اوین/ وزیر خارجه آمریکا 40 دقیقه قبل از حادثه به امیرعبداللهیان زنگ زد

کنایه معنادار یک اصلاح طلب به رئیسی/ بازداشت آقای مدیر عامل 25 روز بعد از دریافت لوح تقدیر؟!

وی اضافه کرد: همه قدرت‌های شیطانی متحد شدند تا انقلاب را از بین ببرند اما مردم ایران تنها ایستادند و از تهدید یک فرصت بزرگ برای پیشرفت درست کردند و امروز همه دستاوردها و پیشرفت‌های خود را مدیون دفاع مقدس هستیم چراکه هسته اولیه همه پیشرفت‌ها دفاع مقدس بود.

حمله تند آزاد ارمکی به وزیر رئیسی/ نمی فهمی چه اتفاقی افتاده/ مگر من بی دین هستم که تو به من یادآوری می کنی؟+ فیلم

آقای رئیسی! شما چه فایده ای برای ملت داشته اید؟/ کنایه تند یک اصولگرا به رئیس جمهور

معاون هماهنگ کننده سپاه خاطرنشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس برای آیندگان درس‌های ماندگاری را باقی گذاشتند، درسی که نسل های بعدی نیز آموخته و به خوبی از آن بهره گرفته و در عرصه‌های مختلف توانسته دشمن را شکست دهند.

می خواهند به برجام بازگردند؟ بسم الله/ هیچ کاری که آژانس از مطلع نباشد انجام نداده و نمی‌دهیم

دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها دنیا را از دست آمریکا نجات دادند

وی ادامه داد: امروز دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌های ما دنیایی که آمریکا به دنبال بلعیدن آن است را نجات داده‌اند و این نتیجه درس‌های دفاع مقدس است.

نقدی گفت: بعد از سقوط امپراطوری شرق، آمریکا خود را تنها قدرت جهان دید و اعلام کرد که همه کشورهای دنیا باید تکلیف خود را مشخص کنند و همه نیز جا زدند و عقب نشستند و برای مدت‌های طولانی قرار بود آمریکا طاغوت دنیا باشد اما ندایی از حسینیه تهران علیه آمریکا برخواست که ما با شما نیستیم، جوانان دهه هفتادی و دهه هشتادی نگذاشتند که این بیان در حد یک شعار بماند و در عرصه عمل به فرمان امام عمل کردند.

وی تصریح کرد: قدرت‌های بزرگ مقابل آمریکا تسلیم شدند اما امروز همه قدرت‌ها متوجه شدند که آمریکا آن قدرتی که تصور می کردند نیست و می توان جلوی آن ایستاد و این درس را دهه هشتادی‌ها و دهه هفتادی‌ها به جهان دادند.

امروز ملت ایران دفاع مقدس دیگری را تکرار می‌کند

نقدی با تاکید بر اینکه جوانان ما از کتاب ابراهیم هادی و دیگر کتب دفاع مقدس درس‌های مقاومت و دفاع مقدس را فراگرفته‌اند، مطرح کرد: امروز ملت ایران با بصیرت خود دفاع مقدس دیگری را تکرار می‌کند و جا دارد این حماسه‌ها را در قالب‌های هنری بیان کنیم و با هزار زبان این عظمت و بزرگی را برای نسل جوان تبیین کنیم و این ها برای همه جوامع بشری درس است.

وی گفت: کتاب‌های دفاع مقدس مقاومت برابر قدرت‌های شیطانی را به مردم می‌آموزد و باید این کتب در میان مردم ترویج شود.

نقدی با تاکید بر اینکه امروز بسیجیان درحال خلق حماسه بزرگ‌تر هستند، گفت: اگر در دفاع مقدس با دستان خالی و مظلومانه مقابل دشمن استادیم اما امروز با بالاترین دستاوردهای نظامی رسیده‌ایم و دشمن از تجهیزات نظامی ایران در هراس است.

بسیجیان دشمنان را در توطئه اخیر رسوا کردند

وی خاطرنشان کرد: باید روشن شود که جنایتکار کیست؟، بسیجی‌ها و جوانان فداکار این ملت بدون سلاح گرم برای برقراری امنیت مردم و کسبه در میدان حضور یافتند و با خون خود نشان دادند که ظالم کیست و مظلوم کیست؟، آن‌ها می خواهند یک تصویر جنایتکار از یک کشور عدالت‌مدار به دنیا مخابره کنند اما در این توطئه رسوا شدند و معلوم شد که انسان‌هایی را پرورش دادند که طلبه را در تاریکی گیر بیاورند و او را در تاریکی به شهادت برسانند.

نقدی ادامه داد: آن‌ها هستند که در خیابان ایذه کودک مظلوم را به شهادت می‌رسانند و دنیا هم این صحنه را دیده و متوجه شده که جنایتکار کیست؟ آن‌ها همان‌هایی هستند که در دفاع مقدس طرفدار صدام بودند و امروز نیز به دنبال آشوب در کشور هستند.

وی اضافه کرد: همانطور که قرآن تاکید دارد خداوند متعال دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد چراکه دشمن از تجربه خود در دهه 60 درس نگرفته که روزی 100 نفر در تهران شهید می‌شدند.

دنیا از ایران بصیرت و ایستادگی خواهد آموخت

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رشادت‌های امروز بسیجیان زمینه‌ساز یک پیروزی بزرگ است، خاطرنشان کرد: دنیا از ملت ایران بصیرت و ایستادگی را خواهد آموخت و ملت ایران به همگان ثابت می‌کنند که اسلام ماندنی است و هر کسی مقابل شجره انقلاب بلند شود، شکست خواهد خورد.

وی ادامه داد: دشمن از نسل دهه هشتادی و دهه نودی ما وحشت زده است چراکه می‌داند دهه چهلی‌ها شاه را بیرون کردند، دهه پنجاهی‌ها صدام و منافقان را شکست دادند، دهه شصتی‌ها کشور را از صفر به اوج رساندند، دهه هفتادی ها حرکت انقلاب را جهانی کردند و با شکست آمریکا و داعش در منطقه دشمن را به ذلت کشاندند و یک پیروزی بزرگ را رقم زدند و آرزوی بزرگ ملت ایران آزادی فلسطین است و توسط دهه هشتادی‌ها محقق می‌شود و دهه نودی‌ها در جوانی و نوجوانی خود در بیت المقدس نماز خواهند خواند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید