در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم مطرح شد؛

معاون رئیسی: فتنه گران جای شهید و قاتل را عوض می کنند

کدخبر: ۵۳۵۵۳۵
اقتصادنیوز: معاون رئیس جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم گفت: دشمنان امروز جای قاتل و شهید را عوض می‌کنند و در این زمینه نیازمند بصیرت افزایی به خصوص در میان نسل جوان هستیم تا خط نفاق برای آنان شناخته شود.
معاون رئیسی: فتنه گران جای شهید و قاتل را عوض می کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، میثم لطیفی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم اظهار داشت: قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم میلیاردها تومان بدهی از دولت سابق وجود داشته و ذخایر راهبردی کشور نیز شرایط مساعدی نداشت.

محسنی‌اژه‌ای هیچ فعالیتی در توئیتر ندارد

وی عنوان داشت: مدارس و دانشگاه‌ها نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بودند که با روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات لازم در زمینه تهیه واکسن صورت گرفت و شرایط عادی به کشور بازگشت.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت گذشته مسائل کشور را به غرب گره زده بود افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم توجه به اقشار ضعیف در دستور کار قرار گرفت و توجه به تولید داخل و همچنین فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و توجه به همسایگان اولویت‌های دولت شد

وی، یکی از موفقیت‌های دولت سیزدهم را پیوستن به سازمان همکاری‌های شانگهای برشمرد و افزود: موفقیت در عرصه بین المللی موجود است، دشمنان از این امر هراس پیدا کرده و به همین دلیل امروز می‌بینیم که آنان به آشوب و فتنه روی آورده اند.

وی گفت: دشمنان امروز جای قاتل و شهید را عوض می‌کنند و در این زمینه نیازمند بصیرت افزایی به خصوص در میان نسل جوان هستیم تا خط نفاق برای آنان شناخته شود.

لطیفی ادامه داد: با مدیریت جهادی می‌توان مشکلات کشور را مرتفع کرد و تلاش‌های مسئولین کشور نیز در این زمینه شبانه روزی است.

وی عنوان داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه و فتنه دشمنان همواره وجود داشته است و فتنه‌های اخیر نیز آخرین مورد از آنها نخواهد بود و یکی از راهکارهای دشمنان در این راستا تحریف واقعیت‌ها و به هم ریختن مرز حق و باطل است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور عنوان داشت: فتنه‌ها موجب خواهد شد تا چهره منافقان هویدا شود و هر چند که این فتنه‌ها برای کشور آزاردهنده است، اما شناخته شدن چهره منافقان از فواید آن است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید