واکنش «مخبر» به حادثه تروریستی ایذه

کدخبر: ۵۳۵۵۸۸
اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: حادثه‌ای که در ایذه رخ داد حادثه‌ای تروریستی بود که امیدواریم عوامل این اتفاق به زودی دستگیر شوند و برخورد قاطع با این افراد انجام پذیرد.
واکنش «مخبر» به حادثه تروریستی ایذه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور با ابراز تأسف و تسلیت به خاطر شهادت جمعی از هموطنان ایذه‌ای در حادثه تروریستی اخیر این شهرستان، از خداوند برای مجروحین این حادثه شفای عاجل مسئلت کرد.

اعلام اسامی رسمی تعداد مجروحان تیراندازی در ایذه + آخرین وضعیت

مخبر در حاشیه جلسه‌ای برای پیگیری مسائل کلان استان خوزستان و پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری، افزود: حادثه‌ای که در ایذه رخ داد حادثه‌ای تروریستی بود که امیدواریم عوامل این اتفاق به زودی دستگیر شوند و برخورد قاطع با این افراد انجام پذیرد.

معاون اول رئیس‌جمهور با قدردانی از بصیرت مردم خوزستان در خصوص جریانات اخیر، تصریح کرد: خوزستان یکی از استان‌هایی است که در حوادث اخیر بهترین امتحان را داد، مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس زندگی و فرزندان خود را تقدیم نظام کردند و امروز نیز از پایبندی و حمایت از نظام دست نخواهند کشید و به همین دلیل دشمن در این استان ناموفق بوده است.

مخبر با بیان اینکه خوزستان مشکلاتی دارد که هنوز مرتفع نشده است، گفت: دولت مصمم است این مشکلات را حل کند و رئیس‌جمهور و دولت نیز نگاه ویژه‌ای نسبت به این استان دارد و آقای رئیسی تاکنون پنج بار به این استان سفر کرده‌اند که در سفر آخر نیز تأکیدات ویژه‌ای داشتند که با جدیت به مشکلات رسیدگی کنیم.

وی افزود: استان خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برای کشور برخوردار است و بیشتر مسئولین کشور بخشی از مقطع طلایی زندگی خود را در دوران دفاع مقدس در این استان بوده‌اند و علاقه خاصی به این سرزمین متبرک دارند.

مخبر تصریح کرد: دولت مصمم است مشکلات استان خوزستان را مرتفع کند و در جلسه‌ای که با مسئولان استان داشتم، تصمیمات خوبی برای توسعه و رفع مشکلات خوزستان اتخاذ شد که به اطلاع مردم خواهد رسید.

در این جلسه همچنین نهادهای ذی‌ربط گزارشی از اقدامات خود در زمینه پیگیری عملیات تروریستی ‎ایذه ارائه کردند که ‎مخبر بر شناسایی و مجازات سریع و قاطع عوامل این حادثه تلخ تأکید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید