وزیر کشور: تعیین محلی برای برگزاری تجمعات تصویب شد اما.../ با اصل اعتراضات مشکلی نداریم

کدخبر: ۵۳۵۹۴۷
وزیر کشور گفت: انتخاب محلی برای برگزاری تجمعات قبلاً یک بار بحث و تصویب شده است، اما به دلایلی که دستگاه‌های خارج از دولت یک اشکالاتی گرفتند، باید مجدداً بررسی شود.
وزیر کشور: تعیین محلی برای برگزاری تجمعات تصویب شد اما.../ با اصل اعتراضات مشکلی نداریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، احمد وحیدی، درباره این‌که با شکل‌گیری اعتراضات در کشور بار دیگر بحث اختصاص محلی برای برگزاری تجمعات مطرح و گفته شد وزارت کشور متولی این امر است و در حال رسیدگی به این موضوع است این بررسی‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: این موضوع ۲ مسئله دارد؛  نخست اصل مساله کسانی به هر حال به یک موضوعی اعتراض دارند، مسئله دیگر اینکه در یک مکان خاص باشد.

شمارش معکوس برای قطع یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی

وزیر کشور با اشاره به این‌که با اصل اعتراضات ما مشکلی نداریم، تاکید کرد: در چارچوب قانون افرادی که اعتراض دارند، می‌توانند مجوز بگیرند و مشخص باشد طول آن چه مدتی است که می‌خواهند اعتراض خودشان را انجام دهند.

آقای رئیسی از ریاست جمهوری استعفا دهید/ پیشنهاد متفاوت مشاور آیت الله هاشمی به رئیس جمهور

وی خاطرنشان کرد: کسانی هم که می‌خواهند متولی اعتراضات باشند  باید آن را در چارچوب خود کنترل کنند و این مانعی ندارد. البته باید در یک شرایطی که به هر حال شرایط بهتری باشد این کار انجام شود در اینصورت ما هم مشکلی نداریم.

وحیدی بیان کرد: درباره انتخاب محل قبلاً یک بار بحث و تصویب شده است، اما به دلایلی دستگاه‌های خارج از دولت یک اشکالاتی گرفتند که باید مجدداً بررسی شود.

حمایت معکوس از بورس /تصمیم عجیب در بازار سهام

وی درباره این‌که در این مدت احزابی برای برگزاری تجمعات درخواست داده‌اند و گلایه‌مند از وزارت کشور هستند، عنوان کرد: بله احزابی برای برگزاری تجمع درخواست دادند و جلسه با آنها برگزار شد اما آنها غالباً مجمع‌ خودشان را برگزار نکرده بودند و هنگامی که مجمع برگزار نکنند قانونی بودن کار خودشان زیر سوال می‌رود.

وزیر کشور تاکید کرد: موضوع بیشتر به خودشان بازمی‌گردد که آن مجامع را به موقع تشکیل دهند و سلسله کارهایی که باید اتفاق بیفتد، در واقع طبق قانون باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید