​حمله روزنامه اصولگرا به بیانیه خانه سینما/ دستگاه‌های امنیتی و قضایی هوشیار باشند!

کدخبر: ۵۳۶۹۷۱
اقتصادنیوز: روزنامه جوان نوشت: خانه سینما به احتمال بسیار زیاد کاملاً هدفمند و برنامه ریزی شده اقدام به صدور بیانیه‌ای آتشین با لحنی شبیه به گروهک‌های معاند کرده است.
​حمله روزنامه اصولگرا به بیانیه خانه سینما/ دستگاه‌های امنیتی و قضایی هوشیار باشند!

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه جوان بیانیه اخیر خانه سینما در حمایت از هنرمندان بازداشت‌شده را بهانه قرار داده و با حمله به امضاکنندگان آن، خواستار «هوشیاری» بیشتر دستگاه امنیتی و قضایی شده است.

 به طور قطع بخشی از سینماگرانی که این روز‌ها دست به کشف حجاب می‌زنند یا عنوان می‌کنند دیگر حاضر نیستند با نهاد‌های حاکمیتی برای اخذ مجوز همکاری کنند دچار اشتباه محاسباتی درباره میزان نارضایتی‌ها هستند. 

پس لرزه سخنان علم‌الهدی در مشهد /رجایی: بلندگوهای خراسان را خاموش کنید /تصمیم گیران به این افراد اخطار دهند و آنها را ساکت کنند

نویسنده در ادامه با اشاره به بیانیه خانه سینما نوشته است: باید گفت که متأسفانه خانه سینما به احتمال بسیار زیاد کاملاً هدفمند و برنامه ریزی شده اقدام به صدور بیانیه‌ای آتشین با لحنی شبیه به گروهک‌های معاند کرده است.خانه سینما در این وضعیت به مثابه کسی عمل کرد که قرار است به هیاهوی زن زندگی آزادی تنفس مصنوعی بدهد تا به این طریق از مرگ زودرس آن در این مقطع پیشگیری کرده باشد.

استعفای تمام اعضای کانونِ نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران+ متن کامل استعفا

این روزنامه سپس با اشاره به تغییر رئیس هیات مدیره خانه سینما در ماه‌های اخیر مدعی شده است: در ماه‌های گذشته هیئت مدیره خانه سینما شخص معتدلی، چون منوچهر شاهسواری را برکنار کرده و مهره امتحان پس داده‌ای! چون محمد مهدی عسگرپور را به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب می‌کند... منوچهر شاهسواری در جریان فتنه آبان ۹۸ و دی‌ماه سال ۹۶ اجازه صدور بیانیه‌های تند را نداد، اما ظاهراً برای گردانندگان پروژه زن زندگی آزادی محرز بوده است که مهدی عسگرپور پای کار چنین بیانیه‌های خواهد آمد.

در پایان نویسنده تاکید کرده است: این وضعیت هوشیاری بیشتر دستگاه قضایی و امنیتی را طلب می‌کند که بدانند از ابتدا روی فعالیت مجازی سینماگران برای هیاهوی زنانه در ایران چه حساب ویژه‌ای باز شده است و چه دستانی دانسته یا نادانسته درون این پازل نقش‌آفرینی کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید