در نودویکمین همایش فصلی حزب مردم‌سالاری؛

کواکبیان: وزارت کشور به درخواست ما برای تجمع پاسخ نداد

کدخبر: ۵۳۸۷۳۷
کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری: وزارت کشور به درخواست ما برای تجمع پاسخ نداد/ در دیدار با شمخانی و وحیدی راه‌حل‌های برون رفت از حوادث پس از مرگ مهسا امینی را بارها گوشزد کرده‌ایم
کواکبیان: وزارت کشور به درخواست ما برای تجمع پاسخ نداد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مردم سالاری آنلاین، صبح روز پنجشنبه 10/9/1401 نود و یکمین همایش فصلی حزب مردم‌سالاری با حضور دبیرکل، اعضای شورای مرکزی، اعضای دفتر سیاسی، مسئولان کمیته‌ها، سازمان‌ها و شاخه‌های این حزب و دبیران شعب استانی از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

کانادا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری در همایش مذکور به تفصیل گزارشی از فعالیت‌های این حزب پس از اردوی تابستانی ارائه نمود و در بخش‌هایی از سخنان خویش با اشاره به اینکه سند چشم‌انداز فعالیت‌های دو ساله حزب برای اولین‌بار در بیست و یکمین کنگره حزب مردم‌سالاری که در تاریخ چهارم اسفند ماه سال‌جاری برگزار می‌شود ارائه خواهد شد از اعضای مربوط به ارکان حزب خواست که حتما در تدوین سند چشم‌انداز مشارکت و همکاری داشته باشند.

وی افزود: در بیانیه تفصیلی حزب و در جلسات مختلف مربوط به مسئولان و استادان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه آزاد اسلامی و ملاقات با آقایان سردار شمخانی و وحیدی و معاون سیاسی وزارت کشور و جلسات مربوط به اصلاح‌طلبان مجلس دهم و همچنین راه‌حل‌های کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت در نشست خانه احزاب ایران و... برون رفت از حوادث پس از مرگ مهسا امینی را بارها گوشزد کرده‌ایم.

مدیرمسئول روزنامه مردم‌سالاری اظهارداشت: در جلسات مذکور همواره بر خطر لباس‌شخصی‌های خودسر (و البته ناهماهنگ با نیروی انتظامی) تاکید نموده و آن را کمتر از مزدوران تروریست وابسته به بیگانه ندانسته‌ام.

وی با اشاره به ضرورت فهم دقیق مطالبات نسل جدید و دهه هشتادی بر لزوم به رسمیت شناختن خواسته‌ها و مطالبات آنان تاکید کرد.

این استاد علوم سیاسی و عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی بر کمک خویش نسبت به بازگشت برخی از دانشجویان این دانشگاه تاکید نمود و گفت: برخوردهای امنیتی و بگیر و ببندهای خشونت‌آمیز حتما نتیجه نامطلوبی در عرصه علم و تعلیم و تربیت خواهد داشت.

واکنش ایران به حمله مسلحانه به سفارت پاکستان در کابل

وی با اشاره به اینکه تنها راه اساسی به کارگیری اصلاحات در روش‌ها و شیوه‌های حکمرانی و ساختارها از جمله قانون اساسی است، اظهار داشت: افراطیون مدعی اصولگرایی در داخل با براندازان خارج‌نشین همسو با یکدیگر با هرگونه اصلاحاتی مخالفند و بر آتش درگیری‌ها و خشونت‌ها دائما بنزین می‌ریزند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با اشاره به اینکه درخواست رسمی جهت برگزاری تجمع قانونی برمبنای اصل 27 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بیش از سه هفته است به وزارت کشور داده‌ایم و علی‌رغم اینکه حزب مردم‌سالاری با هیچ مشکل شکلی و مبنایی مواجه نبوده است متاسفانه وزارت کشور به درخواست این حزب پاسخ نداده است.

کواکبیان در پایان با اشاره به اینکه در پائیز سال آینده نسبت به نحوه مشارکت یا عدم مشارکت در انتخابات مجلس دوازدهم با هماهنگی جبهه اصلاحات تصمیم خواهیم گرفت گفت: همه چیز به میزان مشارکت مردم بستگی دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید