حمایت متفاوت رئیس‌جمهور سابق کراوسی از فلسطین

کدخبر: ۵۳۸۷۶۵
اقتصادنیوز: رییس‌جمهور پیشین کرواسی در خلال بازی تیم ملی کشورش با بلژیک در جام‌جهانی فوتبال قطر با در دست گرفتن پرچم فلسطین از این کشور حمایت کرد.
حمایت متفاوت رئیس‌جمهور سابق کراوسی از فلسطین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال کرواسی به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی قطر روز گذشته (پنجشنبه) در آخرین بازی دور گروهی این رقابت‌ها به مصاف بلژیک رفت که در نهایت با کسب تساوی برابر این تیم جواز حضور در مرحله یک شانزدهم رقابت‌ها را کسب کرد.

کی‌‎روش از ایران می‌رود / زمان خروج سرمربی پرتغالی از کشور

 

اسپورت گزارش داد، یکی از تماشاگران ویژه این دیدار خانم «آن دیدن» رییس‌جمهور پیشین کشور کرواسی بود که بدون تشریفات و بدون قرار گرفتن در جایگاه شخصی (وی آی پی) در کنار دیگر تماشاگران هموطنش روی سکوهای ورزشگاه به دیدن نمایش بازیکنان تیم ملی کرواسی نشست.

یکی از حاشیه‌های پُررنگ‌تر از متن این بازی؛ به لحظه‌ای باز می‌گشت که «آن دیدن» با در دست گرفتن پرچم کشور فلسطین، حمایت خود را از این کشور ابراز کردحضور او برای تیم کشورش خوش‌ یُمن بود و کرواسی به عنوان نایب قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۱۸ (در کشور روسیه) توانست تیم سوم رقابت‌های آن دوره (بلژیک) را حذف کند و به عنوان تیم دوم گروه F به مرحله بعدی بازی‌ها راه پیدا کند.

اما یکی از حاشیه‌های پُررنگ‌تر از متن این بازی، به لحظه‌ای باز می‌گشت که «آن دیدن» با در دست گرفتن پرچم فلسطین، حمایت خود را از این کشور ابراز کرد و مورد تشویق حاضرانی که کنار او روی صندلی‌های ورزشگاه نشسته بودند، قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید