درجلسه غیرعلنی امروز دولت و مجلس چه گذشت؟

کدخبر: ۵۳۹۱۹۴
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از جزئیات جلسه غیرعلنی قوای مجریه و مقننه در بهارستان خبر داد و گفت: وزرای اطلاعات، صمت، بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه مطالبی را مطرح کرده و گزارش‌هایی را پیرامون حوزه‌های تخصصی خود به ویژه در حوزه اقتصاد و کمبودهایی که در حوزه دارو وجود داشت، ارائه کردند.
درجلسه غیرعلنی امروز دولت و مجلس چه گذشت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سید نظام الدین موسوی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در نشست خبری درباره جلسه غیرعلنی مجلس و دولت گفت: امروز در ادامه جلسه مشترک بین مسئولان قوای کشور در مجلس شورای اسلامی میزبان اعضای هیئت دولت و مسئولان عالی قوه مجریه بودیم. از ابتدای شکل‌گیری مجلس یازدهم با مسئولان قوه مجریه به ویژه در دولت جدید اهتمام بیشتری برای برگزاری جلسات شکل گرفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر جلسات متعدد مشترک میان روسای قوا و همچنین کمیسیون‌های مجلس که تشکیل می‌شود، این احتمال وجود دارد که در صحن مجلس نیز این جلسات برگزار گردد؛ در همین راستا امروز میزبان رئیس جمهور و اعضای کابینه بودیم.

موسوی خاطرنشان کرد: در این جلسه مباحث مختلفی پیرامون مباحث مهم کشور به ویژه مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: در این جلسه علاوه بر روسای قوای مجریه و مقننه که مباحث مبسوطی را مطرح کردند، وزرای اطلاعات، صمت، بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه مطالبی را مطرح کرده و گزارش‌هایی را پیرامون حوزه‌های تخصصی خود به ویژه در حوزه اقتصاد و کمبودهایی که در حوزه دارو وجود داشت، ارائه کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید