از ترس روسیه

آمریکا از ترس روسیه دست اوکراین را در حنا گذاشت

کدخبر: ۵۳۹۵۶۷
اقتصادنیوز: یک نشریه مدعی شد، واشنگتن مخفیانه پرتابگرهای موشک هیمارس خود را که در اختیار اوکراین قرار داده بود، دستکاری کرده است.
آمریکا از ترس روسیه دست اوکراین را در حنا گذاشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، یک رسانه آمریکایی می گوید دولت این کشور راکت اندازهایی را در اختیار اوکراین قرار داده است که قادر به پرتاب موشک به سمت روسیه نیستند.

انفجار در یک فرودگاه / چند نفر کشته شدند؟

شبکه الجزیره گزارش داد، نشریه وال استریت ژورنال امروز دوشنبه در مطلبی به استناد گفته برخی مقامات آمریکایی نوشت که واشنگتن مخفیانه پرتابگرهای موشک هیمارس خود، را که در اختیار اوکراین قرار داده بود، دستکاری کرده است.

وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که هدف دولت آمریکا از این دستکاری، غیرممکن کردن استفاده از آنها برای پرتاب موشک های دوربرد به سوی روسیه است.

این رسانه آمریکایی به استناد گفته مقامات این کشورنوشت که واشنگتن دستکاری راکت اندازهای هیمارس و تنظیم برد آنها را به عنوان اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش جنگ با مسکو تلقی می کند.

پیش از این وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که سیاست واشنگتن و ناتو با هدف رویارویی نظامی با روسیه یک تهدید جدی است. آمریکا به همراهی دیگر کشورهای غربی، سیل تسلیحات نظامی را به بهانه جنگ در اوکراین راهی این کشور کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید