حمله شدید ارگان دولت رئیسی به مولوی عبدالحمید!

کدخبر: ۵۳۹۹۰۳
اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت ابراهیم رئیسی در مطلبی به مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی روحانی شاخص اهل سنت حمله کرد.
حمله شدید ارگان دولت رئیسی به مولوی عبدالحمید!

به گزارش اقتصادنیوز در این مطلب ادعا شده است مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی خطیب مسجد مکی زاهدان که با ایراد سخنان حساسیت برانگیز  همچنان مورد استقبال رسانه‌های بیگانه قرار می‌گیرد، در آخرین ادعای خود که در توئیتر منتشر کرد، مدعی شد: «اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است.»  این ادعای عبدالحمید که تکرار مواضع اخیر یک رسانه‌ مشهور امریکایی است، در حالی مطرح شده که اساساً CNN نیز در گزارش خود بدون ارائه مستندات، مدعی شده بود که منبع ادعای او افراد ناشناس هستند.

خطیب مسجد مکی همچنین با ادعای اینکه «برخی زندانیان» نیز این روایت را تأیید کرده‌اند، خواستار رسیدگی قوه‌قضائیه به این موضوع شده است. این در حالی است که وی با طرح چنین ادعای بزرگی آن هم در قامت یک عالم دینی، اساساً اقدام به شبهه‌افکنی کرده است و خود بهتر از هرکسی می‌داند که روش رسیدگی قضایی به این ادعاها نه در توئیتر بلکه پیگیری از مراجع ذی‌ربط و ارائه مستندات است.

عبدالحمید پیش از این نیز با انکار تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از تروریست‌های مسلح در حمله به فرمانداری خاش مدعی شده بود که این افراد صرفاً اقدام به شعارهای اعتراضی کرده و نباید مورد برخورد قرار می‌گرفتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید