با بابک زنجانی برخورد شد

دفاع حسین طائب از سیسمونی گیت قالیباف /آیا فسادی رخ داده است؟ /درباره مرگ مهسا امینی غفلت کردیم/فساد ۹۲ هزار میلیاردی فولاد یک دروغ سیاسی بود

کدخبر: ۵۴۰۱۸۵
حسین طائب، مشاور عالی فرمانده کل سپاه در جمع دانشجویان در دانشگاه زنجان به مناسبت روز دانشجو به سخنرانی کرد.
دفاع حسین طائب از سیسمونی گیت قالیباف /آیا فسادی رخ داده است؟ /درباره مرگ مهسا امینی غفلت کردیم/فساد ۹۲ هزار میلیاردی فولاد یک دروغ سیاسی بود

به گزارش اقتصادنیوز، خبرگزاری فارس بخش هایی از سخنرانی رئیس پیشین  سازمان اطلاعات سپاه در زنجان را منتشر کرد.

وی گفته است؛

*بحث سیسمونی، یک مساله فردی است که برای رئیس مجلس اتفاق افتاد، این کار نه به صلاحیت لطمه می زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته‌اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است، آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟

شوخی طائب با یک دانشجو: راحت باش ولی عواقبش با خودت!

*وقتی در کشور انتصاب به فردی مصونیت نیاورد کشور درست می‌شود. آیا سلبریتی‌ها مجاز هستند که هر طور دلشان خواست سخن بگویند. هر کس هر حرف یا دروغی گفته باید پاسخگو باشد.

طائب: روزی می‌رسد که ما در پلتفرم‌ها مشخص می‌کنیم عکس چه کسی منتشر شود و چه کسی منتشر نشود+ فیلم

*در دولت استعلامات لازم صورت می‌گیرد و اجازه فساد داده نمی‌شود. وقتی دلار ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود دیگر زمینه فساد از بین می‌رود

*کارهای صورت گرفته در دولت باعث شده بود که کشورهای همسایه بدون ترس از تحریم با ما همکاری کنند، ولی وقتی امنیت به هم می‌خورد کشورها هم برای همکاری مردد می‌شوند.

*نهادهای امنیتی و نیروی انتظامی درگیر اربعین بودند که باعث شد تا از برخی مسائل غافل شویم.درباره مرگ مهسا امینی غفلت کردیم و نباید اجازه می‌دادیم که تجمع اولیه در مقابل بیمارستان اتفاق بیافتد. تجمع اولیه در مقابل بیمارستان در واقع سازماندهی شده بود.

*با بابک زنجانی برخورد شد و وی حکم اعدام گرفته است. در برخورد با دانه درشت‌ها به هیچ وجه کوتاهی نشده است.

*در ماجرای زندان اوین قرار بود که اول از داخل شورش کنند و سپس از بیرون تجمع کنند و زندان را باز کنند و بگویند ما پیروز شدیم، خوشبختانه این پازل درست چیده نشد و این اتفاقات رخ نداد.

*فساد ۹۲ هزار میلیاردی فولاد یک دروغ سیاسی بود که کسی در مورد آن توضیح نمی‌دهد و کسانی که آنرا مطرح کردند امروز جرات عذرخواهی ندارند.باید برنامه ای باشد و نماینده‌ای که این قضیه را مطرح کرده در مقابل دوربین اسناد و مدارک خود را رو کند، در قضایای این چنینی باید دقت کنیم.

*در پرونده هواپیمای اوکراینی مسوولان اشتباه را قبول کردند و برای بسیاری از خانواده‌ها هم دیه ۵ میلیاردی پرداخت شده است و برخی هم نگرفتند، اما عده‌ای نمی‌خواهند به دلیل سیاسی این پرونده بسته شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید