ابراهیم رئیسی یک پیام صادر کرد

کدخبر: ۵۴۰۷۵۱
اقتصادنیوز: رئیس جمهور کشورمان در پیامی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی به خانواده و همه مردم خاش و سیستان و بلوچستان تسلیت گفت.
ابراهیم رئیسی یک پیام صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید ابراهیم در پیام تسلیت ترور ناجوانمردانه و شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت خاش آورده است: شهید مولوی عبدالواحد ریگی از چهره‌های تابناک پاسداری از وحدت اسلامی و جزو وفاداران به نظام اسلامی در مراحل مختلف از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و مراحل بعد بود و تا آخرین روزهای حیات شریف خود نیز به این همراهیِ فداکارانه افتخار می‌کرد.

دستور ویژه محسنی‌اژه‌ای در پی قتل مولوی عبدالواحد ریگی

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
خبر ترور ناجوانمردانه و شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت خاش و از علمای خوشنام و مردمی آن منطقه که عمر خود را وقف خدمات اسلامی کرده بود، موجب تأسف و تأثر اینجانب شد.
شهید مولوی عبدالواحد ریگی از چهره‌های تابناک پاسداری از وحدت اسلامی و جزو وفاداران به نظام اسلامی در مراحل مختلف از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و مراحل بعد بود و تا آخرین روزهای حیات شریف خود نیز به این همراهیِ فداکارانه افتخار می‌کرد.
اینجانب ضمن تسلیت ضایعه از دست دادن ایشان به خانواده و همه مردم خاش و سیستان و بلوچستان از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انتظار دارم با فوریت عوامل کینه‌توز این جنایت را شناسایی و به منظور مجازات قانونی در اختیار دستگاه عدالت قرار دهند.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید