پیام ویژه خانواده شهید عبدالواحد ریگی به رهبر معظم انقلاب

کدخبر: ۵۴۱۷۸۲
اقتصادنیوز: خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی طی صدور پیامی از عنایت مقام معظم رهبری، سران قوا و نهادهای ذی‌ربط امنیتی و انتظامی و شورای تامین سیستان و بلوچستان قدردانی کردند.
پیام ویژه خانواده شهید عبدالواحد ریگی به رهبر معظم انقلاب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی امام جماعت مسجد امام حسین(ع) خاش با صدور پیامی از عنایت رهبر معظم انقلاب،سران سه قوه و نهادهای ذی ربط امنیتی و انتظامی و شورای تامین سیستان و بلوچستان قدردانی کردند.

جزئیات جدید از عوامل ترور مولوی ریگی / پای اعراب در میان است؟

 در این پیام آمده است: به حکم ادب و حق شناسی، محضر علماء، معتمدان ، مسئولان و آحاد مردم قدرشناس که با حضور پرشور و رشک برانگیز خود در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم پدر شهیدمان مولوی عبدالواحد ریگی (رحمت الله علیه) و یا ارسال پیام های همدردی، موجبات تسلی و تشفی آلام جانکاه مان گردیدند، نهایت تشکر و امتنان خویش را صمیمانه ابراز می داریم.

این پیام می‌افزاید: شایسته است قدردانی ویژه خویش را از عنایت رهبر معظم انقلاب، سران سه قوه و نهادهای ذی ربط امنیتی و انتظامی و شورای تامین سیستان و بلوچستان که از ابتدای این حادثه تروریستی با بکارگیری همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خویش به طور شبانه روزی وارد عمل شده و توانستند در اسرع وقت سه تن از عوامل اصلی ترور این شهید مظلوم را شناسایی و دستگیر کنند اعلام کنیم.

گویا آقای میرسلیم فراموش کرده یک سوزن به خود بزند و یک جوال‌دوز به دیگران!

در این پیام آمده است: از خداوند متعال برای مردم عزیز و مسوولان، عزت و توفیقات روزافزون را از صمیم قلب مسئلت داریم. امیدواریم که با تلاش‌های بی وقفه انجام شده و در حال انجام، دیگر عاملان و آمران این اقدام تروریستی دستگیر و به چنگال قانون و عدالت سپرده شوند.

به گزارش ایرنا، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش از مولوی‌های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه ۱۷ آذر به شهادت رسید؛ وزارت اطلاعات ۲۲ آذرماه اعلام کرد: سه نفر از عوامل اصلی ترور شهید مولوی عبدالواحد ریگی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان سیستان و بلوچستان، شناسایی و دستگیر شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید