صدیقی: می‌خواهند بی دین ها بر مردم حکومت کنند

کدخبر: ۵۴۲۱۵۲
اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران گفت: برخی‌ها می‌خواهند افراد بی دین بر مردم حکومت کنند ولی در هیچ جای دنیا شخص اول یک مملکت اینقدر ساده زیست نیست و در یک حسینیه رهبری نمی کند.
صدیقی: می‌خواهند بی دین ها بر مردم حکومت کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  کاظم صدیقی روز پنجشنبه در یادواره شهیدان سید فخرالدین و نورالدین رحیمی در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان پلدختر با بیان اینکه ملت ایران به پای شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی خون ریختند اظهار داشت: اینگونه است که اکنون این نظام به حدی ریشه دار شده است که دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و هر توطئه و تلاشی که می کند با شکست مواجه می شود.

واکنش احمد خاتمی به تحریم شدنش

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه اطاعت از پیامبران اطاعت از خداوند است اظهار داشت: طرفداران حکومت سکولار که شرک و مقابله با دین است در مقابل حکومت ولایت فقیه قرار داشتند.

وی اظهار داشت:اگر ولایت نبود ریاست جمهوری هم مشروعیت نداشت و در اغتشاشات و آشوب های اخیر انحراف دانشگاه و آموزش و پرورش مشخص شد که باید به آن توجه شود.

علم‌الهدی: حجاب در کشور ما مردمی است نه حکومتی/ هیچکدام از قوانین اسلام اجباری نیست

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ایام فاطمیه بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین مدافع ولایت هستند و سکولارهای بی ولایت در مقابل خون شهیدان مغلوب هستند.

وی بیان کرد: چتر ولایت توانست با وجود اینکه بودجه و امکانات در دست دولت‌ها بود اوضاع را کنترل کند.

وی بیان کرد: برخی دولت‌ها در اوایل انقلاب نمی‌خواستند اقتصاد اسلامی را پیاده کنند و با صندوق بین المللی پول هم هماهنگ کرده و اهدافی را که زدودن ولایت بود را دنبال می‌کردند.

رو شدن اسناد محرمانه جدید درباره ترور «جان اف کندی»

امام جمعه موقت تهران گفت: برخی ها می‌خواهند افراد بی دین بر مردم حکومت کنند ولی در هیچ جای دنیا شخص اول یک مملکت اینقدر ساده زیست نیست و در یک حسینیه رهبری نمی کند.

صدیقی با اشاره به ساده زیستی مقام معظم رهبری و خانواده ایشان اظهار داشت: ساده زیستی ایشان نشان دهنده زهد، هوشمندی، فقاهت، اقتدار و تقوای ایشان است که رهبری آن برای کشور و ملت ما افتخار است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری جزء افراد زبده و بی نظیر در دوران ما است که با هوشمندی، تمام توطئه‌های علیه کشور را نقشه بر آب می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید