حکم اعدام ۱۷ نفر به اتهام پیوستن به داعش صادر شد

کدخبر: ۵۴۲۹۵۴
اقتصادنیوز: دادگاه کیفری طرابلس در لیبی، ۱۷ نفر را به اتهام پیوستن به داعش به اعدام محکوم کرد.
حکم اعدام ۱۷ نفر به اتهام پیوستن به داعش صادر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دادگاه کیفری طرابلس در غرب لیبی دوشنبه شب ۱۷ فرد را به اتهام پیوستن به گروهک تروریستی داعش به اعدام محکوم کرد.

حمله داعش به روستایی در شرق عراق / چند نفر کشته شدند؟

در بیانیه دادستانی کل لیبی آمده است که ۴۱ نفر به اتهام عضویت در گروهک تروریستی داعش محاکمه شدند که از این میان ۱۷ تن به اعدام و ۱۶ تن دیگر به زندان ابد محکوم شدند.

در بیانیه این نهاد قضایی لیبی آمده است که متهمان این پرونده ۳۵ نفر را به قتل رساندند، مؤسسات دولتی لیبی را تخریب کردند و موجب مفقود شدن چندین نفر دیگر شده‌اند.

خالد المحجوب یکی از فرماندهان نیروی مسلح لیبی در شرق لیبی در بیانیه مطبوعاتی گفت که به درخواست خلیفه حفتر فرمانده کل نیروهای مسلح به ادامه اعزام یگان ها برای حمایت از اتاق عملیات جنوب ادامه می‌دهد.

ابراز همدردی ناصر کنعانی با مردم افغانستان

وی تأکید کرد: اتاق عملیات جنوب به دنبال انجام مأموریت محوله در تأمین امنیت منطقه جنوب و مبارزه با تروریسم، مهاجرت غیر قانونی و تأمین امنیت مرز لیبی در این منطقه است.

به گزارش اسپوتنیک، از زمان شکست گروهک تروریستی داعش در شهر "سرت" در شرق لیبی، این تروریست‌ها به جنوب این کشور منتقل شدند تا از طول مرز با کشورهای همسایه لیبی برای رفت و آمد و تقویت نیروهای خود استفاده می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید