فوری/ اسرائیل حمله کرد

کدخبر: ۵۴۲۹۶۶
منابع خبری از حمله جنگده‌های اسرائیلی خبر دادند.
فوری/ اسرائیل حمله کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رسانه‌های عربی بامداد سه‌شنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار در حومه پایتخت سوریه خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» در خبری فوری گزارش داد که صدای انفجارهایی در حومه دمشق شنیده شده و ماهیت آن در حال بررسی است.

رسانه‌های عبری و صهیونیستی می‌گویند سامانه‌های پدافند هوایی ارتش سوریه در جنوب دمشق فعال شده و در حال مقابله با اهدافی در آسمان هستند.

لحظاتی بعد خبرگزاری سانا با بیان اینکه حومه دمشق توسط جنگنده‌های متجاوز رژیم موقت صهیونیستی هدف قرار گرفته، گزارش داد که پدافند هوایی سوریه نیز در حال مقابله با موشک‌های متخاصم است.

خبرنگار شبکه «المیادین» نیز از دمشق خبر داد: «موشک‌های اسرائیلی برخی نقاط جنوب پایتخت و نزدیک جاده فرودگاه بین‌المللی دمشق را هدف قرار دادند».

وبگاه روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نیز نوشت: «این چهارمین حمله منتسب به اسرائیل علیه سوریه در کمتر از دو هفته اخیر است که به گفته منابع خارجی، با همکاری آمریکا انجام می‌گیرد».

دقایقی بعد، یک منبع در ارتش سوریه طی بیانیه‌ای رسمی به سانا توضیح داد: «حدود ساعت ۰۰:۳۰ امروز، دشمن اسرائیلی از سمت شمال شرق دریاچه طبریا، نقاطی را در اطراف دمشق با چندین موشک هدف قرار داد. پدافند هوایی ما موشک‌های متجاوز را رهگیری و تعدادی از آنها را ساقط کرد. این حمله، منجر به زخمی شدن دو سرباز و وارد آمدن خسارات مادی شد».

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید