آقای وزیر وقت جلسه ندارد

کدخبر: ۵۴۲۹۷۰
رییس هیأت مدیره انجمن دفاتر سفر هوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران می‌گوید: نامه‌نگاری‌ها با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هنوز نتیجه‌ای نداشته است و آقای ضرغامی هنوز وقت جلسه با فعالان گردشگری که در وضعیت اورژانسی به سر می‌برند، ندارد
آقای وزیر وقت جلسه ندارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امیرپویان رفیعی‌شاد با اشاره به بی‌نتیجه بودن دو نامه‌ای که در ماه‌های گذشته از سوی انجمن دفاتر سفر هوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران خطاب به عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث  فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ فرستاده شده است، اظهار کرد: با توجه به رکود و بیکاری در صنعت گردشگری ما از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست برگزاری نشستی فوری با تشکل‌های خصوصی و فعالان گردشگری به منظور اتخاذ راه‌حل و تدبیری اضطراری داشتیم که به این مطالبه پاسخی داده نشد.

او افزود: این انجمن با نزدیک به یک‌هزار عضو، بزرگترین تشکل خصوصی گردشگری کشور است، از طرفی حدود ۲۵۰۰ دفتر خدمات مسافرتی در تهران فعال هستند که در واقع جمع کثیری از فعالان گردشگری در کشور را شامل می‌شوند و هر نوع بحرانی که متوجه آن‌ها شود، کلیت صنعت گردشگری را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای همین در ماه‌های گذشته در دو نامه از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست چاره‌اندیشی فوری برای شرایط اورژانسی پیش آمده داشتیم. همچنین درخواست تشکیل جلسه‌ای را با صاحب‌نظران و فعالان گردشگری مطرح کردیم تا مشکلات و پیشنهادهای خود را رو در رو را با ایشان مطرح کنیم تا شاید گرهی باز شد. با توجه به نقش و جایگاه آقای ضرغامی در هیأت دولت، انتظار می‌رفت ایشان مشکلات صنعت گردشگری را بیشتر در ارتباط با نهادها و دستگاه‌های دیگر است و روزبه‌روز هم حادتر می‌شود، پیگیری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید