انتقاد پسر ترامپ از کمک های آمریکا به اوکراین/ زلنسکی «ملکه ناسپاس رفاه » است !

کدخبر: ۵۴۳۵۸۲
پسر ترامپ از کمک‌های واشنگتن به اوکراین ابراز نارضایتی کرد و زلنسکی و متحدانش را به باد انتقاد گرفت.
انتقاد پسر ترامپ  از کمک های آمریکا به اوکراین/ زلنسکی «ملکه ناسپاس رفاه » است !

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، از راشاتودی، دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگ رئیس‌جمهور سابق آمریکا به سفر ولادیمیر زلنسکی به واشنگتن با تمسخر  واکنش نشان داد.

او در یک پست توییتری در واکنش به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه رهبر اوکراین خواستار کمک‌های بیشتر خواهد شد، گفت: «زلنسکی اساساً یک ملکه رفاه بین‌المللی ناسپاس است».

آخرین بسته کمکی پیشنهادی که ۲۲ درصد بیشتر از ۳۷ میلیارد دلار درخواستی رئیس جمهور جو بایدن است، ارزش کل تسلیحات و پول نقدی را که قانونگذاران آمریکایی برای اوکراین در سال ۲۰۲۲ تصویب کرده‌اند به حدود ۱۰۰ میلیارد دلار می رساند. با این وجود، زلنسکی بارها شکایت کرده است که متحدان غربی به اندازه کافی برای تامین نیازهای اوکراین برای نبرد با روسیه تلاش نمی‌کنند. او در آوریل گذشته در پاسخ به سوالی درباره کمک نظامی واشنگتن گفت: «هرگز به اندازه کافی وجود نخواهد داشت. »

او پیش از عزیمت به آمریکا در مورد غرب گفت: «ما از حمایت آنها سپاسگزاریم، اما کافی نیست. »

در اوایل ماه جاری، مجلس نمایندگان‌ آمریکا به طور محدود لایحه‌ای را رد کرد که خواستار بازرسی از کمک‌های اقتصادی و نظامی واشنگتن به کی‌یف بود. مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه جورجیا، که لایحه حسابرسی را رهبری کرد، علیه سفر زلنسکی به واشنگتن صحبت کرد. او از رهبر اوکراین به عنوان "رئیس جمهور در سایه" ایالات متحده یاد کرد و گفت که او به کنگره توضیح خواهد داد که "چرا او به میلیاردها دلار مالیات دهندگان آمریکایی برای ایالت ۵۱ - اوکراین - نیاز دارد."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید