مولوی عبدالحمید در انتخابات 1400 به رئیسی رأی داد یا کاندیدای اصلاح طلبان؟

کدخبر: ۵۴۴۱۰۵
رسانه دولت انتقاداتی تند علیه مولوی عبدالحمید منتشر کرد.
مولوی عبدالحمید در انتخابات 1400 به رئیسی رأی داد یا کاندیدای اصلاح طلبان؟

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه ایران نوشت:

خطابه‌های مولوی عبدالحمید،هنوز از زبان خارج نشده، تیتر نخست سعودی اینترنشنال، العربیه ، رادیو فردا و صدای امریکا می شود.

مراوده امام جماعت مسجد مکی با سعودی‌ها اثرات سوء خود را در موضع‌گیری‌های ماه‌های اخیرنشان داده است.

از ویژگی‌های دیگر مولوی عبدالحمید شاید بتوان به موضع‌گیری‌های باب روز او اشاره کرد. ویژگی که سبب شده او در طول زمان در سمت‌های متفاوتی از یک موضوع واحد بایستد و در رویکردی که به نظر می‌رسد خالی از توجه به انتفاع سیاسی، رسانه‌ای و حتی اقتصادی نیست مواضعی متعارض بیان کرده است.

او که در همین روزهای اخیر به یکی از منتقدان جدی طالبان و سیاست‌هایش در افغانستان تبدیل شده، در ادوار مختلف در زمره حامیان طالبان بوده است. او در سال 98 صلح طالبان و دولت امریکا را مصداق «پیروزی حق بر باطل» و مقدمه اجرای شریعت عنوان کرد.

در سیاست داخلی هم همین چرخش بر اساس وعده‌های سیاستمداران و منافع پیش‌بینی شده جریان داشته است.

بر همین اساس امام جماعت مسجد مکی به همان سیاق که خود را در مواقعی همراه با منافع ملی و همسو با سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی نشان داده در مواعد فتنه از موضع‌گیری علیه نظام نیز ابایی نداشته است قطعاً تا آنجا که منافع و موقعیتش در مخاطره قرار نگیرد.

مولوی عبدالحمید در سال 1400 از کدام کاندیدا حمایت کرد؟

بنا به گزارش خبرآنلاین، روزنامه دولت، در حالی مولوی عبدالحمید را متهم به حمایت از جریانهای سیاسی رقیب دولت می کند که او در خرداد 1400 از نامزدی رئیسی پشتیبانی کرد.

مولوی عبدالحمید در انتخابات 1400 از کدام نامزد حمایت کرد؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید