پیام داده‌اند آماده مذاکره ایم، می‌خواهند ما را گول بزنند

پیام رئیسی به آمریکایی ها /برو آن دام بر مرغ دگر نِه...

کدخبر: ۵۴۴۶۳۰
رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید نسبت به کم‌کاری ها و تنبلی ها حساس بود، تصریح کرد: صداقت در کار، کار جهادی، اجرای عدالت، امیدوار بودن، دشمن شناسی و دشمن ستیزی وظیفه همه است،
پیام رئیسی به آمریکایی ها /برو آن دام بر مرغ دگر نِه...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رییسی در بخشی از سخنرانی خود در مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران در جمع تشییع کنندگان پیکر شهدا گفت:دشمن امروز با ملتی مواجه است که قصد پیشرفت دارد. ما نه می توانیم به عقب برگردیم و نه می توانیم در جا بزنیم. ما یک راه بیشتر نداریم و آن راه پیشرفت است. ملت ما به رهبری، امام خامنه‌ای تصمیم گرفته که پیشرفت کند. ما حق عقب‌گرد نداریم. رمز پبروی ما در مقاومت و ایستادگی است.

رئیس جمهور با خاطرنشان کردن این مساله که دشمن بارها تجربه کرده که با شایعه‌سازی و بلواکردن نمی‌تواند موفق شود، خطاب به دشمنان گفت: شما این را چندبار تجربه کرده اید پس چرا دوباره تکرار کردید؟ چرا بعد از پایان یافتن ناآرامی ها با کمک مردم و نیروهای جان بر کف به ما پیام دادید که آماده صحبت هستید؟ چه کسی گفته ما دنبال براندازی هستیم؟ اما ما شما را می شناسیم. شما می خواهید ما را گول بزنید؟ برو آن دام بر مرغ دگر نِه که عنقا را بلند است آشیانه. ما شما را می شناسیم. آغوش ملت به روی کسانی که فریب خورده‌اند باز است اما ما به معاندین رحم نخواهیم کرد.

رئیس‌جمهور همچنین با بیان اینکه باید نسبت به کم‌کاری ها و تنبلی ها حساس بود، تصریح کرد: صداقت در کار، کار جهادی، اجرای عدالت، امیدوار بودن، دشمن شناسی و دشمن ستیزی وظیفه همه است،

وی یادآورشد: همه باید نسبت به منکر حساس باشند. باید نسبت به کم‌کاری، یاس و ناامیدی، رشوه، فساد، تبعیض، بی‌عدالتی، تسلیم در برابر دشمن، وادادگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حساس باشیم. مبادا ارزش های اسلامی کمرنگ شود. مبادا از ولایت پشتیبانی نکنیم. ولایت است که می تواند این حرم را حفظ کند. کسی هم دوگانه غلط برای ما درست نکند. دوگانه ما استقلال و وابستگی است. امروز هرکسی بخواهد انسجام ملی ما را بر هم بزند، در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم با مشارکت مردم، نرخ تورم و ارز متحول می شود و شرایط کاهشی پیدا می کند. تردید ندارم با کمک مردم، مشکلات قابل حل است. آینده بسیار روشنی در انتظار کشور است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید