وزیر کشور: هدف دشمن در ناآرامی‌های اخیر مبانی اعتقادی نظام بود

کدخبر: ۵۴۴۷۱۱
اقتصادنیوز: وزیر کشور با بیان اینکه دشمن با تصور باطل فاصله گرفتن مردم از آرمان های بلند، مکتب و خون شهیدان به میدان آمد، گفت: نقطه هدف این توطئه، مبانی نظام بود. دشمن دروغگو و جنایتکار مبانی اعتقادی و فکری را نشانه گرفته بود.
وزیر کشور: هدف دشمن در ناآرامی‌های اخیر مبانی اعتقادی نظام بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزیر کشور عصر امروز در اجتماع فاطمیون شهرستان کوار و یادواره ۵۰۰ شهید این شهرستان گفت: وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) در تثبیت ولایت و وجود گرامی حضرت زینب (س) در ادامه این‌ حرکت نقش برجسته ای است. اسلام برای بانوان جایگاه والایی قائل است و ما افتخار می کنیم زیر پرچم چنین بانوانی هستیم.

انتقاد نماینده پیشین مجلس از آثار یکدست شدن حاکمیت / نظرات کارشناسی شنیده نمی‌شود

احمد وحیدی با اشاره به اینکه در مقابل تبلیغات پرحجم دشمن، دفاع حضرت فاطمه (س) از ولایت درس بزرگی است، گفت: وجود مقدس حضرت صدیقه طاهره  (س) در زمانی که بیشتر خواص لرزیده بودند، یک‌ تنه به دفاع از ولایت پرداخت. استقامت و پایداری دختر پیامبر (ص) که روشنایی بخش آسمان ها و مخاطب جبرائیل بود ما را در چنین روزی اینجا جمع کرده است تا ارادت خود را به این بانوی بزرگ نشان دهیم و بگوییم در خط و راه ایشان هستیم.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه شهدا با بذل جان و نثار هستی خویش در مسیر مکتب فاطمی حرکت کردند، افزود:  شهدا در این جلسه حاضرند و ما را به پیمودن راه پرصلابت فاطمیون و کسانی که در مکتب فاطمی بزرگ شدند، شهدایی هم چون سرلشکر استوار محمودآبادی، عبدالله اسکندری و همه شهدا دعوت می کنند.

وی با بیان اینکه امروز ما با طیف دیگری از شهدا یعنی شهدای امنیت مواجه هستیم، گفت: این سلسله از شهیدان پایان ناپذیر و برای رساندن این انقلاب و مکتب به اوج خود تلاش کردند، اگر شهیدان نبودند از مکتب و عزت و معنویت خبری نبود، راهی برای رفتن به سوی آسمان نبود، آنان بودند که راه را به ما نشان دادند و این‌ مسیر را باز کردند.

وحیدی، دشمن را در مقابل خون و حرکت پرصلابت شهیدان، ناتوان توصیف کرد و افزود: دشمن همه هستی اش را در مقابل عظمت شهید می بازد و تسلیم می شود. شهیدان در برابر حرکت بسیار پیچیده دشمن با قامتی استوار ایستادند تا به او شکستی عظیم وارد کنند.

جنگ رسانه‌ای و فرهنگی اخیر از اتاق فکری آمریکا در حال هدایت است

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن با تصور باطل فاصله گرفتن مردم از آرمان های بلند، مکتب و خون شهیدان به میدان آمد، گفت: نقطه هدف این توطئه، مبانی نظام بود. دشمن دروغگو و جنایتکار مبانی اعتقادی و فکری را نشانه گرفته بود. بار دیگر جبهه کفر در کشورهای مختلف شکل گرفت و به جنگ مکتب فاطمی، انقلاب، شهدا و مردم بزرگ ما آمد.

وی افزود: قرآن سوزی، حمله به مساجد و حجاب که نه تنها پرچم افتخار زنان که مایه عزت مردان است، توطئه های متنوع و متراکم دشمن برای تضعیف مردم و نظام بود و دلیل همه تلاش دشمن این است که یک‌ نظام در عالم است که خداپرستی و پاکی را صدا می زند و این با تمدن و مکتب پوسیده آنها همخوانی ندارد. دشمن با یک مکتب قوی و مقتدر با پیام های پرمغز و معنا مواجه شده که تاب مقاومت در برابر آن را ندارد، از این رو دنبال خدشه دار کردن آن است.

وی با بیان اینکه افراد ضعیف الایمان، خودباخته و وطن فروش بلندگوی دشمن شدند، گفت: برخی ایرانی نماها در بلندگوهای خارجی خود را به دشمن فروخته اند و با ورود به میدان دشمن و طراحی های مختلف در حوزه های اجتماعی تلاش دارند انقلاب را دچار ضعف کنند‌. البته آنها عنکبوت هایی هستند که به تعبیر قرآن سست ترین هستند و فکر می کنند با مبانی ساخته و پرداخته خودشان می توانند به جنگ باورها و اعتقادات عمیق مردم بیایند. البته به فرموده خدا دشمن بسیار ضعیف است و متاسفانه افراد ضعیف گرفتار دام آنان می شوند و هویت خود و ملت بزرگ و سرافرازان را تضعیف می کنند.

ابطحی: رویه خدایی، تشویق و هورا کشیدن برای اعدام بیشتر نیست

وزیر کشور با اشاره به رویه دشمن در ادوار مختلف پس از انقلاب برای متهم کردن نظام از جمله زمان جنگ تحمیلی و فتنه ۸۸ گفت: زمانی که دولت انقلابی زنجیره های سر تعظیم فرود آوردن در مقابل دشمن را شکست، غرب این را القا می کرد که یا باید تسلیم و یا به از بین رفتن راضی شد. دولت سیزدهم این را قبول نکرد و اعتقاد بر ایستادگی و حرکت رو به پیشرفت کشور داشت. دشمن ناراحت شد و با راهبرد  فشار حداکثری بر ملت ایران جلو آمد که تزویرش از بین رفت و شکست مفتضحانه ای خورد.

وحیدی با اشاره به اینکه دشمن تاب دیدن فتح سنگرهای پیشرفت توسط جمهوری اسلامی را نداشت، گفت: پس از اربعین پرشکوه ملت ایران که حضرت آقا فرمودند تا کنون چنین اربعین پرشکوهی را نداشتیم و دولت در حال اصلاحات اقتصادی بود، به بهانه فوت یک دخترخانم که همه از جمله رهبری و ریاست جمهوری از این قضیه اظهار تاسف کردند، با برنامه ریزی قبلی وارد صحنه شد و آشوب و بلوا به پا کرد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمن گمان می کرد با این نقشه می تواند جلوی حرکت‌ نظام و شروع خوب بیانیه گام دوم انقلاب  را بگیرد، به صحنه آمد که به لطف خدا و توجهات حضرت فاطمه زهرا (س) نقشه هایش نقش بر آب شد.

ورود شهرداری تهران به مساله حضور آقایان در واگن بانوان و بی‌حجابی در مترو

وحیدی، هوشیاری در برابر دشمن را مهم برشمرد و تبیین دستاوردهای انقلاب را ضروری عنوان کرد.

وی در ادامه به مشکلات کشور در حوزه های اقتصادی اشاره کرد و گفت: به لطف الهی ملت ما در این عرصه نیز پیروز خواهد شد.

وزیر کشور در پایان، برگزاری چنین اجتماعات و نشست هایی را تیری بزرگ به قلب دشمن خواند و تشکیل مجالس معنوی و یادواره شهدا و یاد حضرات اهل بیت (ع) را مایه قوت قلب ها دانست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید