خاتمی:گرانی‌ها نتیجه برنامه‌ریزی‌های دشمن است /در اعتراضات برای اولین بار به ولایت توهین شد

کدخبر: ۵۴۵۱۹۶
اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که دولت سیزدهم باید وضعیت معیشت مردم را سامان دهد، تصریح کرد: هیچ تردیدی نکنید که هرچند بخشی از گرانی‌ها بر اثر سو تدبیر و سو برنامه‌ریزی است اما بخشی از آن نتیجه برنامه‌ریزی های دشمن است.
خاتمی:گرانی‌ها نتیجه برنامه‌ریزی‌های دشمن است /در اعتراضات برای اولین بار به ولایت توهین شد

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از مهر، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم  8 دی که نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران حضور داشتند، بیان داشت: دشمن در فتنه اخیر قله نظام یعنی مقام معظم رهبری را مورد هدف قرار داد زیرا آنها می‌دانستند تنها ولایت است که می‌تواند این فتنه‌ها را جمع کند.

ورود دختر دیکتاتور سابق به دنیای سیاست؟ / اولین پیام و عکس از دختر صدام حسین

به گفته  احمد خاتمی در اغتشاشات برای اولین بار به ولایت توهین شد که در واقع انجام این کار، توهین به دین و جانشین امام زمان (عج) است.

پیام ایران به آمریکا/ تسلیم منطق زور نخواهیم شد

وی با تاکید بر این نکته که هیچ گاه نور الهی خاموش نمی‌شود، افزود: قصد اصلی دشمن از ایجاد اغتشاش در کشور سرنگونی نظام بود که آن را در فراخوان‌های خود آشکارا بیان می‌کردند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که دولت سیزدهم باید وضعیت معیشت مردم را سامان دهد، تصریح کرد: هیچ تردیدی نکنید که هرچند بخشی از گرانی‌ها بر اثر سو تدبیر و سو برنامه‌ریزی است اما بخشی از آن نتیجه برنامه‌ریزی های دشمن است.

خاتمی با بیان این که ۸۰ درصد مردم ایران خواهان حجاب هستند، گفت: تنها ۲۰ درصد مردم پشت پا به مقدسات می‌زنند.

به گفته وی دشمن درصدد است با جنگ فرهنگی بی حجابی را در کشور ترویج کند اما باید بدانند که اگر رضا خان توانست حجاب را به طور کلی از بین ببرد، رضا خان زده‌ها هم خواهند توانست که این کار را انجام دهند.

وی با تاکید بر این که دشمن در جنگ رسانه‌ای خود بر علیه ملت ایران شکست خورد، گفت: تا وقتی که یک ایرانی در این کشور باشد، نخواهد گذاشت که یک وجب از خاک ایران از دست برود.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ترامپ رئیس جمهور اسبق آمریکا به مسئولان کشورهای جهان می‌گفت: " سه ماه دیگر نظام ایران سقوط خواهد کرد" اما این سه ماه‌ها گذشت و امروز خبری از ترامپ نیست.

خاتمی افزود: کسانی که عمامه پرانی کردند، نشان دادند که قصد نابودی دین را دارند زیرا عمامه نماد دین است و عمامه پرانی در واقع دین پرانی است.

وی عنوان داشت: درخت انقلاب شجره طیبه‌ای است که با انجام این کارها حتی برگ‌هایش تکان نمی‌خورند چه رسد به این که درخت تنومند انقلاب را بتوانند از بین ببرند.

وی افزود: دیکتاتورها در پوشش دموکراسی و دفاع از حقوق زن و آزادی می‌خواهند به اهداف خود برسند و قصد آمریکا از آزادی زن، بردگی زن است.

 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: هیچ توطئه‌ای به عمق توطئه اغتشاشات اخیر نبود زیرا در آن تجاهر به مخالفت با دین، تجاهر به توهین به رهبری و تجاهر به براندازی نظام می‌شد اما دشمن باید بداند که اسلامیت و ملیت در این کشور جا افتاده است.

خاتمی تصریح کرد: فرماندهان جنگ تحمیلی گفتند که هشت ماه فتنه از هشت سال جنگ تحمیلی سخت‌تر گذشت و اگر مردم به میدان نمی‌آمدند این فتنه جمع نمی‌شد.

به گفته وی مردم توطئه علیه ولایت را به خوبی تشخیص دادند و به خیابان آمدند تا با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند که از آن زمان تا کنون که ۱۴ سال می‌گذرد، این میثاق باقی مانده است.

وی با اشاره به این که هرچه داریم از فاطمه (س) و فرزندان نورانی آن حضرت است، تصریح کرد: انقلاب شکست ناپذیر است و همان‌طوری که نظام با حاکمیت جریان لیبرال، جریان کردستان و ترکمن صحرا، توطئه خلق عرب، توطئه آذربایجان شرقی، کودتا علیه انقلاب، فتنه باند هاشمی و… از بین نرفت با اغتشاشات اخیر هم سقوط نخواهد کرد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: استقبال شما از رئیس جمهور افتخار آفرین بود و بیرجند برای من یادآور سه خاطره است یک خاطره این که مقام معظم رهبری مبارزات خود را در ۱۵ خرداد از بیرجند شروع کردند و خاطره دوم مربوط به این است که بر اساس آمار موجود درباره میزان استفاده کنندگان از شبکه‌های ماهواره‌ای، مردم خراسان جنوبی کمتر از شبکه‌های ماهواره‌ای استفاده می‌کنند که نشانگر آن است که دین با گوشت و پوست مردم این استان عجین شده است.

وی با ابراز امیدواری بر این که انشا الله نسل آینده خراسان جنوبی هم با این خصلت‌ها رشد کنند، ادامه داد: آیت الله عبادی به هیچ وجه زیر بار پذیرش نمایندگی ولی فقیه در این استان نمی‌رفت تا این که این عالم ساده زیست و زاهد این موضوع را به عنوان یک تکلیف پذیرفت.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و همه مسئولان خراسان جنوبی با هم دلی به مردم استان به خوبی خدمات ارائه می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید