ادعای سنتکام درباره کنترل داعش در عراق

کدخبر: ۵۴۵۲۴۹
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا گفت: نیروهای آمریکایی با همکاری نیروهای عراقی و سوری حدود ۳۱۳ عملیات علیه گروه تروریستی داعش در سال ۲۰۲۲ انجام دادند.
ادعای سنتکام درباره کنترل داعش در عراق

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، از بغداد الیوم، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) ضمن اعلام نتایج عملیات نظامی خود با همکاری نیروهای عراقی برای تعقیب عناصر گروه تروریستی داعش از کشته شدن و دستگیری بیش از ۱۰۰۰ تروریست خبر داد.

ژنرال «مایکل کوریلا» فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه گفت: عراق و سوریه در طول سال ۲۰۲۲ موفق به تضعیف توانایی گروه تروریستی داعش در انجام عملیات شدند.

وی افزود: نیروهای آمریکایی با همکاری نیروهای عراقی و سوری حدود ۳۱۳ عملیات علیه گروه تروریستی داعش در سال ۲۰۲۲ انجام دادند.

به گزارش میدل ایست نیوز، این اظهارات فرمانده سنتکام با هشدار شبکه «گلوبال نیوز» درباره بازگشت گروه تروریستی داعش به فعالیت‌های خود در سال آینده همراه شده است.

اما کوریلا ضمن رد بازگشت فعالیت‌های داعش، تاکید کرد که نیروهای عراقی بسیار واجد شرایط، توانمند و حرفه‌ای شده‌اند و قادر به دفع هر گونه تهدیدی از سوی گروه تروریستی داعش در سال پیش رو هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید