پایگاه آمریکایی‌ها هدف حملات شدید قرار گرفت

کدخبر: ۵۴۵۳۳۱
اقتصادنیوز: منابع محلی سوریه از حمله راکتی شدید به محل استقرار نظامیان آمریکا در شرق سوریه و احتمال کشته یا زخمی شدن نیروهای واشنگتن خبر دادند.
پایگاه آمریکایی‌ها هدف حملات شدید قرار گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» (شرق سوریه) هدف حمله شدید راکتی  قرار گرفته است.

لغو ممنوعیت ورود «نیکلاس مادورو» به برزیل

خبرنگار اسپوتنیک به نقل از منابع محلی سوری گزارش داد، صدای شدید چند انفجار از پایگاه آمریکا به گوش رسیده به‌نحوی که این صدا در تمامی مناطق اطراف میدان نفتی العمر شنیده شده است.

براساس این گزارش، پس از شنیده شدن صدای انفجارها، جنگنده‌ها و پهپادهای شناسایی آمریکایی در آسمان منطقه به پرواز درآمده‌اند. به گفته منابع محلی، در این حمله، محل استقرار نیروهای آمریکا در پایگاه العمر هدف قرار گرفته است.

منابع محلی سوریه با اشاره به دقت حمله راکتی و تحرکات نظامیان آمریکایی، احتمال دادند که در این حمله تعدادی از نیروهای آمریکا زخمی یا کشته شده‌ باشند.

توقیف 4 کشتی حامل سوخت توسط ائتلاف سعودی

این منابع همچنین اشاره کردند که آمبولانس‌ها بلافاصله پس از این حمله وارد میدان نفتی العمر شده‌اند و همزمان تمام جاده‌های منتهی به این پایگاه از سوی شبه‌نظامیان وابسته به آمریکا مسدود شده است.

برخی از منابع محلی نیز اشاره کردند که چنین حمله‌ای در چند ماه گذشته بی‌سابقه بوده و در این عملیات به طور مشخص محل استقرار نظامیان آمریکا در موقعیت موسوم به «منطقه سبز» هدف حمله قرار گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید