سردار حسن‌زاده: ما خادم همه مردم هستیم نه بخشی از مردم/ با معاندین سخت برخورد می‌کنیم

کدخبر: ۵۴۵۷۱۹
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: ما خادم همه مردم هستیم نه خادم بخشی از مردم و نگاه ما در مدیریت و برنامه‌ریزی باید همه اقشار مردم را در بر گیرد.
سردار حسن‌زاده: ما خادم همه مردم هستیم نه بخشی از مردم/ با معاندین سخت برخورد می‌کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه تهران بزرگ صبح امروز(11 دی) در همایش کارمند تراز مکتب حاج قاسم طی سخنانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی فرمول هایی را به ما یاد داد که در وصیت نامه حاج قاسم هم وجود دارد. ولایت فقیه یکی از مواردی است که حاج قاسم در وصیت نامه خودش به آن بسیار تاکید می‌کند ‌و می‌گوید اگر‌می‌خواهیم به وحدت امت اسلامی برسیم باید روی ولایت فقیه تمرکز کنیم. 

سردار حسن زاده عنوان کرد: رهبر انقلاب هم به خانواده حاج قاسم فرمودند که شهادت حاج قاسم همانند جهاد او بزرگ بود و این بیانگر عمق ارتباط حاج قاسم با رهبر انقلاب است. 

فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: در حوادث اخیر دیدیدم که دشمن همه توان خود را جمع کرد تا به حرم جمهوری اسلامی آسیب بزند. در بیانات حاج قاسم از جمهوری اسلامی به عنوان حرمی یاد شده است که بقای سایر حرم ها وابسته به بقای این حرم است. البته مردم در حوادث اخیر با دشمنان خواهی نکردند و این نمونه ای از جهاد کبیر بود. 

وی عنوان کرد: دشمنان ما امروز از اینکه ملت ما با آنها همراهی نکردند عصبانی هستند و ملت ما در این حادثه بسیار قوی عمل کرد. 

سردار حسن زاده با اشاره به ویژگی‌های کارمند دراز مکتب حاج قاسم گفت: عمل خالصانه یکی از ویژگی‌های این مکتب است. حاج قاسم هم به عنوان رزمنده بدون مرز در بسیار ی از کشورهای اسلامی نقش آفرینی موثری داشت و‌ در مقابل دشمنان اسلام مقتدرانه عمل می کرد. 

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: حاج قاسمی که وقتی وارد سوریه می شد با اقتدار برخورد می‌کرد و موجب می‌شد تکفیری‌ها از برخی مواضع خود عقب نشینی می‌کردند، در سیل خوزستان متواضعانه در مقابل مردم و برای خدمت به آنها ظاهر می‌شد؛ همه ما امروز در جایگاهی هستیم‌که باید خدمت بی منت به مردم بکنیم و مردم ما هم تشنه همین خدمت بی منت هستند. 

وی افزود: ما خادم همه مردم هستیم نه خادم بخشی از مردم و نگاه ما در مدیریت و برنامه‌ریزی باید همه اقشار مردم را در بر گیرد؛ در حوادث اخیر هم ما با همین نگاه وارد معرکه شدیم؛ آغوش ما برای کسانی که فریب خورده‌اند باز است اما قطعا ما با معاندین سخت برخورد می‌کنیم و نمی‌گذاریم دشمنان به اهداف خود برسند. 

سردار حسن زاده با بیان اینکه مکتب حاج قاسم منطبق بر کتب علوی و عاشورایی است، تاکید کرد: دشمنان ما بعد از دفاع مقدس نخبگان خود را جمع کردند تا دلایل شکست خود را در مقابل ملت ایران بررسی کنند. آنها به این نتیجه رسیدند که تا وقتی ملت ایران مکتب عاشورا  و مهدویت را به عنوان الگوی خود قرار دهند نمی شود آنها را شکست داد. اگر ما به مولفه‌های مکتب حاج قاسم عمل کنیم ایرانی به مراتب سعادتمندتر از امروز خواهیم داشت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید