جلیلی: ترویج مکتب شهید سلیمانی، حلال مشکلات است + فیلم

کدخبر: ۵۴۶۰۴۱
اقتصادنیوز: سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: سردار رشید اسلام شهید سلیمانی همه وجود خود را وقف دین و کمک به جبهه مقاومت کرد و به آروزی دیرینه خود رسید.
جلیلی: ترویج مکتب شهید سلیمانی، حلال مشکلات است + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی حلال مشکلات است و باید برای تحقق آن در کشور بیش از گذشته اقدام شود.

ایران؛ محور اولین گفتگوی وزیر خارجه اسرائیل با آمریکا

سعید جلیلی روز دوشنبه در جمع دانشجویان یزد افزود: سردار رشید اسلام شهید سلیمانی همه وجود خود را وقف دین و کمک به جبهه مقاومت کرد و به آروزی دیرینه خود رسید.

وی با بیان اینکه دشمنان در ۴۳ سال گذشته برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی از همه ترفندها و جنگ تمام عیار ترکیبی و شناختی استفاده کردند، علت اصلی ناکامی آنها را مقاومت ملت و ایمان و اخلاص آنها ذکر کرد.

حوادث ماه‌های اخیر یکی از اهداف دشمنان علیه انقلاب اسلامی بود که استکبار بعد از شکست حداکثری به آن متوسل شدعضو تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: هدف اصلی دشمنان با استفاده از همه اهرم‌ها ایجاد ناامیدی در بین مردم و فاصله انداختن بین نظام و آحاد جامعه است.

جلیلی بیان کرد: ملت ایران در این سال‌ها به رغم تمامی توطئه‌های فرهنگی، نظامی و اقتصادی با پشت سر گذاشتن تهدیدها و تحریم‌ها به راه عزت بخش خود با قدرت ادامه می‌دهد.

شکوری راد: سردار سلیمانی در اواخر عمرش برای برداشته شدن حصر و محدودیت های خاتمی تلاش کرد

وی گفت: در ۴۳ سال گذشته به اقرار مقامات تراز اول آمریکا نه تنها فشار حداکثری آنها بر روی ملت و کشور ما موفق نبوده که آنها در رسیدن به اهداف شوم بیش از همیشه ناامید هستند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: حوادث ماه‌های اخیر در کشور یکی از اهداف دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی بود که استکبار بعد از شکست حداکثری به آن متوسل شدند.

جلیلی تاکید کرد: مردم همیشه منبع اصلی قدرت در جامعه اسلامی هستند و باید برای خدمت به آنها از هیچ تلاشی دریغ نکرد که عزت و اقتدار کشور در گروه وحدت و بصیرت است.

وی به نقش دانشگاهیان در کشور در کمک به مسئولان و دولت اشاره کرد و گفت: باید روحیه ایثار و مطالبه گری برای حل مشکلات در جامعه روز به روز تقویت شود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: همکاری دانشگاهیان و تلاش همگانی برای حل مسایل و مشکلات و کمک به نظام و انقلاب اسلامی یک ماموریت مهمی است که همه باید برای تحقق آن بکوشند.

جلیلی در این نشست صمیمی به سوالات دانشجویان در ارتباط با مباحث فرهنگی، اقتصادی و سیاسی پاسخ داد و مشارکت همیشگی دانشگاهیان را در بخش‌های مختلف با ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خواستار شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت حدود ۱۰۰ هزار نفر دانشجو دارد که در ۷۰ مرکز آموزش عالی تحصیل می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید