العامری: خواهان خروج فوری همه نظامیان خارجی از خاک عراق هستیم

کدخبر: ۵۴۶۸۴۶
اقتصادنیوز: رئیس ائتلاف الفتح عراق با تاکید بر لزوم خروج نیروهای خارجی از این کشور گفت: نیروهای مسلح عراق ثابت کردند که نیازی به حضور نیروهای خارجی در خاک عراق نیست و از این رو خواهان خروج فوری همه نظامیان خارجی و تحقق کامل حاکمیت ملی کشور هستیم.
العامری: خواهان خروج فوری همه نظامیان خارجی از خاک عراق هستیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، هادی العامری روز جمعه در بیانیه ای به مناسب سالروز تاسیس ارتش این کشور اعلام کرد: نیروهای مسلح عراق در راستای استقرار امنیت به ثبات در کشور و مبارزه با تروریسم داشته است و همه نیروهای نظامی و امنیتی آمادگی و شایستگی خود را برای حفظ امنیت و ثبات کشور به اثبات رسانده اند و به پیروزی های بزرگی دست یافتند.

حمله عضو سازمان عفو بین‌الملل به اظهارات رونالدو درباره عربستان

شبکه تلویزیونی السومریه نیوز گزارش داد، وی اضافه کرد: نیروهای مسلح عراق ثابت کردند که نیازی به حضور نیروهای خارجی در خاک عراق نیست و از این رو خواهان خروج فوری همه نظامیان خارجی و تحقق کامل حاکمیت ملی کشور هستیم.

پارلمان عراق ۱۵ دیماه ۱۳۹۸ پس از جنایت آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید حاج ابومهدی المهندس معاون سابق سازمان الحشد الشعبی عراق با صدور مصوبه‌ای بر لزوم خروج نیروهای بیگانه بویژه نیروهای اشغالگر آمریکایی از خاک این کشور تأکید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید