توصیه مهم آخوندی درباره هفته نامه شارلی ابدو/ ایرانیان عزیز به هوش باشید...

کدخبر: ۵۴۷۰۶۷
عباس آخوندی، نوشت:صحنه سیاست خارجی صحنه دوراندیشی و امنیت ملی است. صحنه رفتارهای احساسی و هیجانی نیست. اندکی بیشتر تامل کنید. شرایط به واقع خطیر است.
توصیه مهم  آخوندی درباره هفته نامه شارلی ابدو/ ایرانیان عزیز به هوش باشید...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، عباس آخوندی در کانال تلگرامی خود نوشت:

  • ایرانیان عزیز

  • آقای جمهوری اسلامی

  • به‌هوش باشید که در دام هفته‌نامه هزل‌نویس شارلی‌ابدو نیفتید. این مطبوعه‌ای است که پایبند اخلاق روزنامه‌نگاری نیست و هر از چند گاهی با طرح کاریکاتورهای تحریک‌آمیز موجب تنفر و خشونت میان پیروان ادیان و گرایش‌های سیاسی مختلف در جهان می‌شود. راهکار گذشت بزرگوارانه از کنار آن است. پاسخ به آن افتادن در دام آن است.

  • "وَالَّذِینَ لَا یَشْهَدُونَ الزُّورَ وَإِذَا مَرُّوا بِاللَّغْوِ مَرُّوا کِرَامًا (الفرقان: ۷۲)

و کسانی‌ اند که گواهی دروغ نمی‌ دهند و چون بر لغو بگذرند با بزرگواری می‌ گذرند"

  • بی‌توجهی به خواست‌های ملی ایرانیان در داخل و بی‌تدبیری در سیاست خارجی؛ به‌طور مشخص مذاکرات برجام و جنگ اوکراین که جای بحث آن‌ها در این مقال نیست ایران را در آستانه‌ی یک رویارویی جدی با غرب و هم‌پیمانان منطقه‌ای او با مطامع و منافع مختلف قرار داده‌است. در این شرایط سرویس‌ها و عوامل‌شان بی‌گمان دست به هر تحریکی می‌زنند تا آتش اختلاف را بالا نگاه دارند. این روزها کوچکترین اشتباه، می‌تواند منجر به زیان‌های جبران‌ناپذیر ملی گردد.

  • صحنه سیاست خارجی صحنه دوراندیشی و امنیت ملی است. صحنه رفتارهای احساسی و هیجانی نیست. اندکی بیشتر تامل کنید. شرایط به واقع خطیر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید