سرلشکر باقری: پلیس محل تلاقی حاکمیت و مردم است

کدخبر: ۵۴۷۵۲۳
​ رییس ستاد کل نیروهای مسلح، با تاکید بر اینکه باید قدر حافظان امنیت را بدانیم، گفت: حوادث سه و نیم ماه گذشته باعث می‌شود که قدر امنیت را بیشتر بدانیم.
سرلشکر باقری: پلیس محل تلاقی حاکمیت و مردم است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرلشکر باقری در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان اسبق و جدید فراجا که بعد از ظهر امروز در ستاد مرکز پلیس کشور برگزار شد، یاد شهدا را گرامی‌ داشت و گفت: پلیس در بیش از ۱۱۰ روز گذشته به طور شبانه‌روزی از امنیت، منافع ملی، هویت و مردم به طور جانانه دفاع کرده است. آنها با صبر و حوصله و تدبیر امنیت را به کشور بازگرداندند و به دهان کسانی کوبیدند که تلاش داشتند با یک جنگ ترکیبی کشور را با مشکل مواجه کنند.

برگزاری مراسم معارفه سردار رادان

وی ادامه داد: البته ماموران ما در این مدت با کم‌مهری‌هایی نیز روبه‌رو شدند به خصوص در روزهای نخست که برخی بی‌مهری‌هایی کردند. قطعا کسانی که کم مهری .کردند باید به تعبیر مقام معظم رهبری آن را جبران کنند. البته ماموران انتظامی چشم‌داشتی ندارند


باقری با تاکید بر اینکه باید قدر حافظان امنیت را بدانیم، گفت: حوادث سه و نیم ماه گذشته باعث می‌شود که قدر امنیت را بیشتر بدانیم. اگر امنیت نباشد بسیاری ار فعالیت‌ها شدنی نیست و حتی مسجد و نمازی باقی نخواهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید