انتقاد شدید روزنامه دولت به موضع ضداعدامی مهدی طارمی

کدخبر: ۵۴۷۵۲۹
روزنامه ایران نوشت: توئیت مهدی طارمی فوتبالیست برتر ملی درباره مجازات عوامل قتل شهید کرجی واکنش برانگیز شد.
انتقاد شدید روزنامه دولت به موضع ضداعدامی مهدی طارمی

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه ایران نوشت: «گروه‌های فشار» سیاسی و فرهنگی در هفته‌های اخیر بر اظهارات چهره‌های فرهنگی و ورزشی اثر گذار بوده اند.

  • توئیت مهدی طارمی فوتبالیست برتر ملی درباره مجازات عوامل قتل شهید مظلوم کرجی واکنش برانگیز شد. طارمی در توئیت خود نوشت:« با طناب دار، عدالت برقرار نمیشه. این همه اختلاسگر داریم تو زندان که دادگاهشون چند سال طول میکشه اما این جوانان مظلوم را چون از خانواده‌های ضعیف هستن و دستشون به جایی بند نیست، بشمار سه اعدام می‌کنین؟».

  • توئیت جنجالی مهدی طارمی درباره اعدام های اخیر+عکس

  • بسیاری از کاربران فضای مجازی با انتقاد از متن این توئیت، نسبت به سانسور جنایت صورت گرفته ابراز تأسف کردند. یک کاربر فضای مجازی در پاسخ طارمی نوشت: «درباره یک فرد غیر مسلح که تحت بیرحمانه‌ترین شرایط با سنگ و چاقو و لگد کشته شده است، عدالت چگونه برقرار خواهد شد؟». کاربر دیگری با توصیه به این فوتبالیست مبنی برگرفتار نشدن در تحلیل‌های غلط و تبلیغات رسانه‌های بیگانه، خاطرنشان کرد: «خون شهید عجمیان که خانواده او در حاشیه شهر زندگی می‌کنند را با خون خانواده‌های خودتان مقایسه کنید؛ اگر از خون عزیزانتان می‌گذرید، نسبت به مجازات قاتلان اعتراض کنید».

  • این اظهارات طارمی در حالی مطرح شده است که عاملان تحریم‌های اقتصادی مردم ایران به صورت تمام قد از اقدامات خشونت‌بار افراد مجازات شده حمایت کرده و امروز به تولید چرخه خشونت و ناامنی در ایران روی‌ آوردند. گفتنی است، «گروه‌های فشار» سیاسی و فرهنگی در هفته‌های اخیر بر اظهارات چهره‌های فرهنگی و ورزشی اثر گذار بوده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید