حمله کیهان به مولوی عبدالحمید /طرفداران او توسط طالبان مسلح می شوند!

کدخبر: ۵۴۷۸۷۱
کیهان نوشت:هزارها نفر از نیروهای داعش که در کشورهای همسایه منتظر فرصتی برای رخنه به مراکز جمعیتی و عملیات انتحاری هستند، خطر اصلی نیستند. خطر اصلی کشورهایی مانند عربستان و ترکیه هستند.
حمله کیهان به مولوی عبدالحمید /طرفداران او توسط طالبان مسلح می شوند!

به گزارش اقتصادنیوز، در بخشی از یادداشت کیهان آمده است؛

* اختلافات در بین مخالفین نظام زیاد است. مولوی عبدالحمید که از حکومت طالبان حمایت می‌کند یک نمونه است. به طور قطع دانشجویان دختر و پسری که در دانشگاه‌ها تجمع می‌کردند با طرفداران او که به سادگی توسط طالبان مسلح خواهند شد،اشتراک نظری ندارند.

*مردم از وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور راضی نیستند و انتظار و استحقاق وضعیت بهتری را دارند.اما آنها نمی‌خواهند در آتش زدن این کشتی مشارکت داشته باشند و شاهد حذف نام ایران از روی نقشة جهان باشند.

* کشورهای رقیب و دشمن نیز هیچ گاه تا این‌اندازه نسبت به اصل وجود کشور ایران کینه نداشته‌اند. در چنین وضعیتی هزارها نفر از نیروهای داعش که در کشورهای همسایه منتظر فرصتی برای رخنه به مراکز جمعیتی و عملیات انتحاری هستند، خطر اصلی نیستند. خطر اصلی کشورهایی مانند عربستان و ترکیه هستند و با تضعیف حکومت مرکزی حتی کوتوله‌هایی مانند امارات و بحرین و جمهوری آذربایجان و کردستان عراق نیز نسبت به خاک ایران عزیز طمع می‌کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید