دیدار و گفتگوی امیرعبداللهیان با بشار اسد

کدخبر: ۵۴۸۵۹۶
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار و گفتگوی امیرعبداللهیان با بشار اسد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) ۲۴ دی ماه در پاسخ به دعوت فیصل المقداد همتای سوری وارد دمشق شد دقایقی قبل با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه، بشار الجعفری معاون وزیر خارجه سوریه، سبحانی سفیر ایران در دمشق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و مهدی شوشتری دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه حضور داشتند.

عکسی از دیدار امیرعبداللهیان با سیدحسن نصرالله/ آقای وزیر توئیت زد

این پنجمین سفر امیرعبداللهیان به سوریه است. وی شهریور ماه و همچنین مهر ماه سال۱۴۰۰ به سوریه سفر کرد. سومین سفر امیرعبداللهیان به دمشق فروردین سالجاری و پس از سفرش به بیروت انجام شد. وی برای بار چهارم ۱۱ تیر ماه سالجاری به دمشق سفر کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی شوشتری دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه، محمدصادق فضلی مدیرکل وزارتی و علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی امیرعبداللهیان را در این سفر همراهی می‌کنند.

رئیس دستگاه دیپلماسی پیش از این درباره سفرش به دمشق گفته بود: در این سفر با آقای بشار اسد رئیس جمهور سوریه درباره آخرین تحولات منطقه و گفت‌وگوهای دوجانبه به رایزنی خواهیم پرداخت و علاوه بر آن با وزیر خارجه سوریه و مشاور امنیت ملی این کشور نیز دیدار و گفت‌وگو خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید