کیهان: واکنش لندن به اعدام اکبری «هیستریک» و «عصبی» است

کدخبر: ۵۴۹۱۶۷
اقتصادنیوز: روزنامه کیهان نوشت: واکنش عصبی غربی‌ها به اجرای حکم اعدام علیرضا اکبری بیش از آنکه دلسوزی برای یک مهره سوخته باشد، وحشت و نگرانی از ضربه به شبکه جاسوسی غرب در داخل ایران است.
کیهان: واکنش لندن به اعدام اکبری «هیستریک» و «عصبی» است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت: دستگیری و اعدام علیرضا اکبری جاسوس انگلیس‌ها در ایران همان‌طور که دور از انتظار هم نبود خشم و عصبانیت مقامات دولت انگلیس را برانگیخته

  • واکنش عصبی غربی‌ها به اجرای حکم اعدام جاسوس انگلیسی بیش از آنکه دلسوزی برای یک مهره سوخته باشد وحشت و نگرانی از ضربه به شبکه جاسوسی غرب در داخل ایران است. دستگیری و اعدام علیرضا اکبری جاسوس انگلیس‌ها در ایران همان‌طور که دور از انتظار هم نبود خشم و عصبانیت مقامات دولت انگلیس را برانگیخته و طی دو سه روز گذشته از نخست‌وزیر این کشور گرفته تا وزیر خارجه و شبکه سلطنتی به شکلی هیستریک و عصبی به اجرای این حکم اعتراض کرده‌اند.

  • واکنش عصبی غربی‌ها به اجرای حکم اعدام این جاسوس انگلیسی از آن جهت است که از یک‌سو نشان‌دهنده عزم راسخ ایران برای ورق زدن سریع تحولات جدید قدرت‌نمایی ایران در نبرد اطلاعاتی با غرب است و از سوی دیگر بیش از آنکه دلسوزی برای یک مهره سوخته باشد وحشت و نگرانی از ضربه به شبکه جاسوسی غرب در داخل ایران است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید