واکنش روزنامه دولت به فراخوان روشن نگه داشتن اجاق گازها /سمنانی ها رکورد زدند

کدخبر: ۵۴۹۶۷۲
رسانه دولت نوشت: میزان صرفه‌جویی در مصرف گاز در استان تهران به 7میلیون متر مکعب، در خراسان به یک میلیون مترمکعب، در اصفهان دو میلیون و 400هزار متر معکب و در همدان به دو میلیون متر معکب رسید.
واکنش روزنامه دولت به فراخوان روشن نگه داشتن اجاق گازها /سمنانی ها رکورد زدند

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه ایران نوشت:

ایرانیان در شهرهای مختلف، به صرفه جویی‌های گسترده در مصرف گاز خود، برنامه ضدانقلاب برای ایجاد اختلال در گازرسانی را خنثی کردند.

به دنبال ورود موج اخیر سرما به شهرهای سراسر کشور، عناصر و جریان‌های ضدانقلاب با پخش فراخوان‌هایی ضدانسانی، خواستار افزایش مصرف گاز و حتی روشن نگه‌داشتن اجاق گازها شده بودند تا به این ترتیب دولت نتواند گاز بموقع و به تناسب میان همه شهرها توزیع کند و اعتراضات مردمی آغاز شود!

اما آمار نشان می‌دهد مردم ضمن بی‌تفاوتی نسبت به این فراخوان‌ها با همدلی و اتحاد، گام‌های بلندی برای صرفه‌جویی برداشتند. به‌عنوان مثال در این دوره، مردم شهرستان باخرز 35 درصد، استان گیلان 10درصد، زنجان 20 درصد و اهالی سمنان 50درصد در مصرف گاز خود صرفه‌جویی کردند.

همچنین میزان صرفه‌جویی در مصرف گاز در استان تهران به 7میلیون متر مکعب، در خراسان به یک میلیون مترمکعب، در اصفهان دو میلیون و 400هزار متر معکب و در همدان به دو میلیون متر معکب رسید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید