تکذیب خبر مهاجرت بانوی المپیکی ایران

کدخبر: ۵۵۰۴۶۳
اقتصادنیوز: بانوی المپین اسکی ایران موضوع مهاجرتش را تکذیب کرد.
تکذیب خبر مهاجرت بانوی المپیکی ایران

به گزارش اقتصادنیوز عاطفه احمدی المپین اسکی ایران در آستانه برگزاری هفته دوم رقابت‌های لیگ آلپاین که دیروز آغاز شد، راهی فرانسه شد؛ کشوری که تا دو، سه هفته دیگر میزبان رقابت‌های جام جهانی است و اسکی‌بازان مرد و زن کشورمان نیز در آن شرکت خواهند کرد.
عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی اعلام کرد که این سفر بدون اطلاع صورت گرفته و هم بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون و هم فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان و سرمربی تیم ملی از سفر احمدی بی‌اطلاع بودند.


به دنبال بیان این مسئله، احمدی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش گفت: طی خبرهای چند ساعت گذشته شایعه مهاجرت بنده بود... جا دارد به همه شما عزیزان اطلاع بدم این خبر کاملاً اشتباه هست و تکذیب می‌کنم. من مثل سال‌های پیش با هزینه شخصی به تمرین آمدم تا در مسابقات جهانی با آمادگی بیشتری حضور داشته باشم. این موضوع را قبلا به صورت مکتوب به فدراسیون اسکی و کمیته فنی اعلام کردم. در مسابقات جهانی 2023 شما را خواهم دید.

به گزارش اقتصادنیوز ، عاطفه احمدی را می توان استعدادی پرتجربه برای ایران دانست که حالا بزرگترین آرزویش قرارگیری در میان ۳۰ نفر برتر اسکی جهان است. دختر برفی سرزمین ایران که در خانواده ای کاملا اسکی باز پرورش یافته، علاوه بر حرفه ورزشی اش که زاییده در زمستان است، خود نیز متولد سومین روز از اولین ماه زمستان دهه هفتاد است. مستندی از زندگی این ورزشکار در روزهای آتی از اکوایران پخش خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید