درخصوص حمله مسلحانه به سفارت باکو در تهران؛

درخواست فوری سفیر آذربایجان از ایران

کدخبر: ۵۵۱۵۹۴
اقتصادنیوز: سفیر جمهوری آذربایجان در ایران در پی حمله مسلحانه صورت گرفته به سفارت این کشور در تهران از مقامات ایران خواست این حادثه تروریستی را پی‌گیری کنند.
درخواست فوری سفیر آذربایجان از ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جمعه شب در نشست مطبوعاتی مشترک با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و رئیس بیمارستان شهدای تجریش در حاشیه عیادت وزیر امور خارجه ایران از مجروحان حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران تصریح کرد: ما حمله مسلحانه صورت گرفته را یک اقدام تروریستی می‌دانیم و در نتیجه این عمل تروریستی یک دیپلمات آذربایجانی شهید شده و دو دیپلمات دیگر مجروح شده اند .

اظهارات جدید امیرعبداللهیان درباره اقدام مسلحانه در سفارت آذربایجان

وی با اشاره به تماس ها و گفتگوهای صورت گرفته بین مقامات دو کشور برای پیگیری این موضوع اضافه کرد: به همراه وزیر امور خارجه ایران از مجروحان این حادثه عیادت کردیم وضعیت مجروح اول رضایت بخش است و در مورد دیپلمات دوم جراحی در حال انجام است و امیدوارم کارها در مورد وی به خوبی پیش برود.

این اسلحه در دست مهاجم سفارت آذربایجان بود+عکس

این دیپلمات آذربایجانی در تهران در بخشی دیگر از صحبتهای خود تاکید کرد: ما از جمهوری اسلامی ایران می خواهیم که کل عوامل این حادثه تروریستی را شناسایی و مورد پیگیری قرار بدهد و نتایج را در اختیار مقامات آذربایجان قرار دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید