روزنامه اطلاعات؛

تلاش رضا پهلوی برای سرنگونی جمهوری اسلامی به روایت جمیله کدیور /او و دیگر اپوزیسیون به دنبال کمک گرفتن از خارجی ها هستند

کدخبر: ۵۵۱۶۲۷
جمیله کدیور در یادداشتی نوشت: کمک گرفتن از بیگانه برای سرنگونی جمهوری اسلامی از سوی اپوزیسیون برانداز قبح خود را از دست داده است.
تلاش رضا پهلوی برای سرنگونی جمهوری اسلامی به روایت جمیله کدیور /او و دیگر اپوزیسیون به دنبال کمک گرفتن از خارجی ها هستند

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه اطلاعات در یادداشتی به قلم جمیله کدیور نوشت:

اقدامات و مصاحبه های رضا پهلوی در روزهای اخیر شدت یافته است

او در گفتگو با اسکای نیوزاز«نخستین انقلاب زنان» سخن گفت و با اعلام اینکه «من دیگر آن را اعتراضات نمی‌خوانم. این یک انقلاب واقعی است»از برنامه خود برای سفرهای متعدد به کشورهای مختلف در چند هفته آینده و دیدار با مقام‌های بلندپایه کشورها و نمایندگان پارلمان در جهت «تقویت کارزار فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی» خبر داد و با صراحت تمام گفت: «موضوع گفتگوها این خواهد بود که آنها دقیقا چه زمانی و چگونهمی توانند به مسئله انتقال قدرت در ایران کمک کنند؟»

این عبارت بدان معنی است که چون امیدی نسبت به تغییر از داخل نیست، مشابه مدل چلبی باید ببینیم از کشورهای خارجی برای تغییر چه اقداماتی و در چه زمانی حاصل می شود؟!

این اظهارات موید آنست که کمک گرفتن از بیگانه برای سرنگونی جمهوری اسلامی از سوی اپوزیسیون برانداز قبح خود را از دست داده است.

سال ها پیش از رضا پهلوی، در تلاشی ناکام سازمان مجاهدین با کمک صدام در صدد سرنگونی نظام مستقر ایران برآمده بود و مریم رجوی هم سالهاست با کمک لابی های قدرتمند کلید ایجاد فشار حداکثری بر ایران را زده و دیدارهای متعددی با مقامات سیاسی و پارلمانی داشته است و بخش هایی از برنامه هایی که مجاهدین سالهاست دنبال می کنند.

 اخیراً نیز توسط طیف های دیگر اپوزیسیون برانداز که چشم به کمک خارجی دارند، از جمله رضا پهلوی،تکرار و دنبال شده است؛ اقداماتی همچون تلاش برای تروریستی اعلام شدن سپاه و اخراج ایران ازنهادهای بین المللی و بستن سفارتخانه های ایران و عدم احیای برجام و دست نیافتن ایران به سرمایه های بلوکه شده اش درخارج و قرار دادن آنها در اختیار اپوزیسیون و …

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید